صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 274831398/09/20 - 23:56

استاندار و معاون پارلمانی وزیر ورزش بهمراه بهروزیانفرد و خدری از کمپ هیات قایقرانی بوشهر بازدید کردند+تصاویر

ورزش بوشهر؛ استاندار بوشهر و معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و خدری نماینده مردم در مجلس از کمپ هیات قایقرانی بوشهر بازدید کردند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بوشهر در ورزشهای آبی اظهار داشت: یکی از این ظرفیت ها مربوط به هیات قایقرانی بوشهر است که در سالهای اخیر فعالیت خوبی داشته است.

عبدالکریم گراوند افزود: هیات قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه‌ای، مقام های فردی و تیمی در سطح ملی و آسیایی هم کسب کرده است.

وی بیان کرد: مشکل لایروبی اسکله هیات قایقرانی بوشهر هم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان حل خواهد شد.

تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان هم در این بازدید گفت: بوشهر با وجود ظرفیت های خوب ورزشهای آبی به ویژه در زمینه قایقرانی، می‌تواند با حمایت مسئولان به قطب قایقرانی در سطح کشور تبدیل شود.

وی افزود: رفع مشکلات موجود هیات قایقرانی از جمله لایروبی اسکله قایقرانی نیازمند برنامه ریزی و یک طرح جامع است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ایجاد پایگاه منطقه ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف ورزشهای آبی به ویژه قایقرانی استفاده کرد.

زارعی رئیس هیات قایقرانی بوشهر هم با اشاره به اینکه 1200 ورزشکار در رشته قایقرانی در استان بوشهر فعالیت دارند، گفت: امسال قایقرانان بوشهری 8 طلای کشوری، 6 نقره و 7 برنز کسب کردند.

وی بیان کرد: کسب مدال طلای آسیا توسط عرفان زنده پی، کسب کاپ قهرمانی تیمی کشور برای نخستین بار توسط تیم منتخب بوشهر و عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان در المپیاد ورزشی کشور از عمده موفقیت های هیات قایقرانی است.

زارعی اظهار داشت: هیات قایقرانی همچنین میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال کشور، مسابقات قایقرانی آب های آرام، کانو کانادایی و کایاک و همچنین میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی هم بوده است.

رئیس هیات قایقرانی بوشهر گفت: عمده مشکل هیات قایقرانی مربوط به لایروبی کمپ قایقرانی و مالکیت کمپ است که انتظار داریم با حمایت استاندار لایروبی کمپ انجام و زمین مورد استفاده توسط هیات قایقرانی هم بنام هیات شود.