صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 425051399/07/07 - 16:40

ابقاء رئیس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر

ورزش بوشهر؛ مجمع انتخابات هیات دو چرخه سواری استان بوشهر که با حضور رئیس فدراسیون دو چرخه سواری،مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ مجمع انتخابات هیات دو چرخه سواری استان بوشهر که با حضور رئیس فدراسیون دو چرخه سواری،مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با تأکید بر ضرورت شناسایی استعدادهای دوچرخه سواری، گفت: این رشته ورزشی در مدارس کشور تقویت می‌شود.

 

خسرو قمری صبح دوشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه دوچرخه‌سواری در سطح کشور برداشته شده است و شاهد موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه هستیم.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران خواستار تلاش روسای هیات های دوچرخه‌سواری برای توسعه این ورزش در استان‌ها شد و اضافه کرد: جذب حامی مالی باید یکی از برنامه‌های مهم روسای هیئت‌های دوچرخه‌سواری در استان‌ها باشد.

 

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در دوچرخه سواری اشاره کرد و ادامه داد: در نیمه دوم سال آب و هوای بسیار خوبی در استان بوشهر حاکم است که فرصت خوبی برای میزبانی اردوها و مسابقات است.

 

قمری از توسعه دوچرخه سواری همگانی در سطح کشور خبر داد و افزود: علاوه بر برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی و همگانی، رشته دوچرخه‌سواری نیز به این برنامه‌ها اضافه خواهد شد.

 

وی از تلاش برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزش دوچرخه‌سواری در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: دوچرخه‌سواری در سطح مدارس کشور تقویت می‌شود.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران از کسب یک سهمیه تیم ملی دو چرخه سواری در المپیک و یک سهمیه درپارالمیک خبرداد و افزود: با توجه به اینکه کلیه مسابقات آسیایی 2020 به دلیل شرایط کرونالغوشده است فدراسیون دو مرحله از لیگ دو چرخه سواری باشگاه های کشوردر بخش جاده و کوهستان برگزار کرده است و برترین ها برای تیم ملی انتخاب خواهند شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرنیزشرایط این رشته را با سایر هیات های ورزشی متفاوت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این رشته خارج از فضا های سر پوشیده فعالیت می کند نگاه ویژه ای برای این رشته برای حفظ سلامتی ورزشکاران در بعد ایمنی و نظارت بایدوجود داشته باشد.

 

احمد بهروزیان فرد افزود:علیرغم کمبودهایی که در این رشته وجود دارد، دوچرخه سواران از ورزشگاه شهید مهدوی استفاده می‌کنند که تلاش‌های زارعی به‌عنوان رئیس هیئت استان قابل ‌تقدیر است که در راستای ترقی این رشته تلاش دو چندانی داشتند.

 

توسعه این رشته در بعد همگانی ،استعدادیابی و پرورش ورزشکارقهرمان و برگزاری کلاس های مربیگری و داوری دیگر تاکیداتی بود که مدیر کل ورزش و جوانان به آنها اشاره کرد.

 

در این آیین رسول زارعی رئیس پیشین این هایات با 8رای اعضای مجمع به مدت 4سال دیگردر سمت خود ابقاء شد. دیگرکاندیدای پست ریاست این هیات مهر ناز اسکندری 6رای کسب نمود.