صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 501011399/11/09 - 15:10

نشست هم اندیشی لیگ تندرستی با حضور روسای هیاتها و کمیته ها+تصاویر

نشست هم اندیشی لیگ تندرستی هیات ورزشهای همگانی استان بوشهر با حضور روسای هیات شهرستانها ، روسای کمیته در سالن اجتماعات استادیوم شهید بهشتی برگزار گردید.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمدحسین زاهدی فرد رییس هیات ورزشهای همگانی استان بوشهر ضمن بیان این خبر گفت: قبل از آغاز لیگ تندرستی جلسات مختلفی در خصوص لیگ تندرستی برگزار شد و کارشناسان هیات با ارائه راهکارها و برنامه ریزی لیگ را از ۴ بهمن ماه پرقدرت آغاز کردیم و در آخرین رده بندی در جایگاه هشتم قرار گرفتیم.


زاهدی فرد افزود: توانایی هیات استان یقینا بالاتر از این است اما بدلیل اینکه هیات استان نزدیک به یک ماه است فعالیت خود را آغاز کرده ، زمان لازم داریم تا بتوانیم توانایی واقعی را نشان دهیم.


رییس هیات ورزشهای همگانی استان تلاش همکاران هیات استان را قابل تقدیر دانست و گفت: خانم مریم السادات هاشمی فرد و آقای محمد مهدی بارونی به عنوان مسئول لیگ استان معرفی شدند و در همین راستا نشستی با حضور روسای محترم هیاتهای شهرستان و برخی از روسای کمیته ها و همچنین نماینده های لیگ تندرستی در بخش های بانوان و آقایان در ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه در سالن اجتماعات استادیوم شهید بهشتی برگزار گردید و برای حضوری بهتر در لیگ حاضرین به گفتگو و تبادل نظر پرداختند‌.


لازم به ذکر است لیگ تندرستی تا ۲۹ استفاده ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت حضور می توانند با ثبت نام در سایت، و ارسال فیلم چهل ثانیه ای خود هر روز صاحب یک امتیاز گردد.

گزارش و عکس: کریم زنگنه