صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
رییس هیات تکواندو بوشهر گفت:
شناسه خبر : 502751399/12/11 - 12:37

گسترش تکواندو بانوان در تمامی نقاط استان برنامه های هیات است

ورزش بوشهر؛ رییس هیات تکواندو بوشهر گفت: از برنامه های هیات گسترش تکواندو به ویژه در بخش بانوان در تمامی نقاط استان است و با برنامه ریزی و اهداف بلند مدت می توان شاهد رشد خوبی در رشته تکواندو در سطح استان و کشور باشیم.

به گزارش ورزش بوشهر؛ رییس هیات تکواندو بوشهر گفت: از برنامه های هیات گسترش تکواندو به ویژه در بخش بانوان در تمامی نقاط استان است و با برنامه ریزی و اهداف بلند مدت می توان شاهد رشد خوبی در رشته تکواندو در سطح استان و کشور باشیم؛ یکی از برنامه های اینجانب استعدادیابی و استعداد پروری بانوان در شهرستان دیلم بوده است که با تلاش و همت مربیان دیلمی این مهم میسر شد.

 

یاسمین صادقی دختر ۱۰ ساله دیلمی با توجه به شرایط کرونایی به صورت آنلاین زیر نظر مژده علیزاده آموزش تکواندو را آغاز کرده است؛ او اولین دختر شهرستان دیلم لقب گرفت که موفق به دریافت کمربند زرد تکواندو شده است.

 

سید جلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: تکواندو دیلم در رده های مختلف سنی ورزشکاران زیادی دارد که در بخش مردان بسیار فعال بوده و تکواندوکاران و قهرمانان بسیاری را به کشور معرفی کرده است و با حضور اولین بانو و کسب کمربند در این دوران همه گیری بیماری کووید ١٩ امیدوارم اشتیاق و فراگیری این رشته رزمی بین بانوان شهرستان دیلم را افزایش دهد.

 

سید مردانی با تاکید بر حضور بانوان در این رشته ورزشی تصریح کرد: از برنامه های هیات گسترش تکواندو به ویژه در بخش بانوان در تمامی نقاط استان است و با برنامه ریزی و اهداف بلند مدت می توان شاهد رشد خوبی در رشته تکواندو در سطح استان و کشور باشیم؛ یکی از برنامه های اینجانب استعدادیابی و استعداد پروری بانوان در شهرستان دیلم بوده است که با تلاش و همت مربیان دیلمی این مهم میسر شد.

 

در ادامه مژده علیزاده نائب رییس هیات تکواندو استان بوشهر بیان کرد: خوشحالم که ریاست جدید هیات تکواندو توجه ویژه ای به بانوان دارند، امیدوارم در آینده شاهد پیشرفت بیشتر بانوان در تکواندو استان باشیم.

 

علیزاده ادامه داد: اخیرا یاسمین صادقی توانست آزمون کمربند زرد را با موفقیت پشت سر بگذارد و اولین بانوی تکواندوکار در شهرستان دیلم باشد که به این درجه کمربند دست یافته است، تلاش و پشتکار یاسمین صادقی در تمریناتش قابل تحسین است و در آینده حتما یکی از تکواندوکاران آینده دار استان و کشور خواهد شد.