صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 51061396/08/22 - 12:57

درخواست بانوی مدال آور بوشهری از مسوولان ورزش دو میدانی استان

ورزش بوشهر: لیلا فولادی کارشناس ارشد روابط عمومی میراث فرهنگی و از مدال آوران دو و میدانی استان بوشهر درخواستی از مسوولان ورزش دو و میدانی در خصوص برگزاری مسابقات دو میدانی در بوشهر دارد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ لیلا فولادی بانوی دو و میدانی کار بوشهری که تیرماه گذشته در مسابقات رشته دو میدانی در رده پیشکسوتان کشوری که برای اولین بار در تهران برگزار شده بود در رشته پیاده روی سرعت ماده 3000 متر موفق به کسب مقام سوم کشوری شد. در گفتگو با خبرنگار ورزش بوشهر درخواستی از مسئولین هیئت دو و میدانی کررد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه در این فصل (پاییز) استان بوشهر دارای بهترین آب و هوا نسبت به شهرهای دیگر کشور است، میتوان از این امتیاز بهره مند شد و میزبانی مسابقات کشوری را در شهر بوشهر گرفت. میزبانی که می تواند هم یک امتیاز مثبت برای استان و هم برای ورزشکاران بخصوص بانوان باشد.

 

وی یادآور شد: البته طبق صحبتهایی که با مسئولین هیئت دو و میدانی استان داشتم نبود بودجه و کمبود امکانات را دلیل عدم میزبانی مسابقات عنوان کردند! که این قابل قبول نیست.

 

لیلا فولادی افزود: مسئولان ورزشی بخصوص رئیس ورزش و جوانان استان باید سعی در رفع مشکل داشته باشد و استان از این امر مهم محروم نباشد. و امتیاز برگزاری مسابقات در بوشهر را از ما ورزشکاران نگیرند.