صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 538681400/05/19 - 09:10

حضور تکواندوکاران بندر محمد عامری بر سر مزار شهید مدافع حرم استان بوشهر+تصاویر

ورزش بوشهر؛ به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم ، غبار رویی مزار اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، شهید تکواندوکار باشگاه ستارگان جنوب محمد احمدی جوان با حضور تکواندوکاران برگزار شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، تکواندوکاران باشگاه ستارگان جنوب بندر محمدعامری ، در هجدهمین روز از مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور در گلزار شهدای روستای باشی شهرستان تنگستان، بر مزار پاک شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان ضمن قرائت فاتحه ، غبار رویی و تقدیم شاخه گل به روح پاک این شهید والا مقام با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

 

عابد دریانورد مربی تکواندوکار شهید محمد احمدی جوان یادآورشد : پاسداری از حرم آل الله یک افتخار است که شهدا با ایثار جان خود آن را کسب کردند.

 

وی افزود : جوانان و غیورمردانی که با تن پوش رزم و مجاهدت، جان در کف اخلاص نهادند و قهرمانانه گوهر جان را به صحنه عشقبازی با معشوق عرضه داشتند و برای پاسداری از حرم فرزندان پیامبر (ص) در خاک غربت جان خود را تقدیم جانان کردند، به عنوان یک الگوی عملی ایثار بر لوح بلند تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و یقیناً استقلال ، عزت و سربلندی امروز ما مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

 

 شهید محمد احمدی جوان ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۹۴ همزمان با روز معراج پیامبر اکرم(ص) ، در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.