صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 726941401/06/17 - 12:55

وعده‌ی جمهیری نماینده مجلس: هیات تکواندو استان بوشهر حمایت می شود

ورزش بوشهر؛ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت از ورزش قهرمانی هیات تکواندو استان بوشهر بعنوان یکی از هیات های فعال مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، عبدالکریم جمیری در نشست با رییس هیات تکواندو استان اظهار کرد: هیات تکواندو این استان یکی از هیات های پویا است که می تواند درفصل جدید فعالیت با مدیر جوان، ضمن پرورش تکواندوکاران شایسته نقش ارزنده‌ای در ارتقا افزایش سطح کمی و کیفی موفقیت ورزشکاران استان بوشهر داشته است.

 

وی بیان کرد: در این راستا سعی می شود با حمایت همه جانبه از ورزشکاران به ویژه در رشته تکواندو زمینه برای بروز و ظهور شکوفایی استعدادهای جوانان هم استانی فراهم شود.

 

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای رونق بیش از پیش فعالیت‌های هیات تکواندو، حمایت از حضور تیم‌ها در لیگ کشوری، پیگیری جهت تامین منابع مالی هیات تکواندو جهت میزبانی مسابقه خردسال کشوری و لیگ، هماهنگی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان جهت فراهم آوردن میزبانی تکواندو استان از رویدادهای کشوری و لیگ ها با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

 

رییس هیات تکواندو استان بوشهر نیز عنوان کرد: از حمایت ها و نگاه ویژه نماینده مردم بوشهر در مجلس از این هیات کمال تشکر را داریم و امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج درخشان جواب این حمایت های ارزنده وی را بدهیم.

 

سید جلال سید مردانی افزود : امید است در سایه حمایت های صورت گرفته بتوانیم بیش از پیش شاهد درخشش تکواندوکاران هم استانی در میادین مختلف ملی و بین المللی باشیم.

 

وی اظهار کرد : استان بوشهر یکی از استان های مستعدد در رشته تکواندو بویژه در رده های پایه است که بدون تردید شکوفایی این استعداد ها تنها با حمایت و وجود حامیان ملی توانمند و مسئولین محقق می شود.