صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 770121401/10/23 - 20:10

کوهپیمایی بانوان عالیشهر به مناسبت روز مادر+تصاویر

بوم بلند دشتستان زیر پای بانوان عالیشهری

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ جمعه بیست سوم دی ماه و به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) کوه پیمایی بوم بلند دشتستان توسط بانوان فعال اجتماعی و هنری شهر عالیشهر همراه با خانواده های خود، انجام گرفت.

 

 هدف از این کوه پیمایی که توسط گروه جهادی طبیعت گردی حامیان سلامت عالیشهر انجام گرفت ، ایجاد شور و نشاط در بین بانوان فعال اجتماعی و آشنایی با طبیعت و سلامتی روحی اين عزیزان و همچنین در کنار این رویداد ، فرهنگ کوهنوردی نیز سرلوحه ی اهداف اين گروه بود.

 

 از جناب آقای اسدیان رئیس محترم شورای شهر عالیشهر که در این امر فرهنگی زیبا و با روحیه ی جهادی ، کمک شخصی را جهت برپایی این همایش داشتند تشکر و قدردانی می‌شود و امید است در این امر فرهنگی شاهد تداوم این کار ارزنده از سوی دیگر دوستان این شهر باشیم تا با این امر خانواده ها را به سمت طبیعت و طبیعت گردی سوق داده شوند.

 

در پایان با تشکر از خانم غزل محمدی و خانم یوسفی و سرپرست گروه کریم زنگنه که تلاش بسیار زیادی را جهت اعزام افراد به کوه پیمایی داشتند امید است دوستانی که علاقمند به طبیعت گردی هستند جهت سلامت خود و خانواده خودشان با حضور در این گروه شاهد همایش های بیشتری از شهر عالیشهر در استان و کشور باشیم.