صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223341397/12/15 - 11:47

علیرغم مخالفت هیات کاراته صورت گرفت؛ استقبال بی نظیر ورزشکاران از دوره آموزشی کاراته در جم

ورزش بوشهر: در حالی که هیات کاراته استان با برگزاری یک دوره آموزش کاراته در شهرستان جم مخالفت کرده بود، اما این دوره با استقبال بی نظیر ورزشکاران جمی برگزار شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ با دعوت هیات کاراته شهرستان جم از استاد روشنایی پیشکسوت کاراته کشور قرار بود یک دوره آموزش کاراته برای کاراته کاهای جم در این شهرستان برگزار شود اما هیات کاراته استان به دلیل اینکه این دوره بدون مجوز هیات کاراته قرار است برگزار شود با برگزاری آن مخالفت کرد.

نکته قابل توجه این است این دوره نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی برای ورزشکاران نداشته و ورزشکاران هزینه ای هم برای حضور در این دوره پرداخت نکردند بلکه با همکاری شماری از علاقمندان به کاراته و هیات کاراته شهرستان جم این دوره برگزار شد و با وجود مخالفت هیات کاراته استان بوشهر، ورزشکاران جمی استقبال بی نظیری داشتند و 250 ورزشکار در این دوره حضور یافتند که نشان از رضایتمندی ورزشکاران از این دوره دارد.

 

هیات کاراته مانع پیشرفت کاراته بوشهر شده است

حال جای این سوال مطرح است چرا هیات کاراته استان بوشهر با امر آموزش آن هم توسط پیشکسوت و استاد بسیاری از کاراته کاهای استان بوشهر استاد روشنایی مخالف است.

استاد روشنایی که خود روزگاری رشته کاراته را در بوشهر راه اندازی کرد و استاد این رشته در سطح ملی و بین المللی است و آقای زیدی رئیس هیات کاراته هم شاگرد وی محسوب می شود، آیا در رشته کاراته که اصل بر احترام به پیشکسوت است باید در مقابل حرکت استاد خود مخالفت کرد؟

این اقدام هیات کاراته استان بوشهر در مخالفت با برگزاری دوره آموزشی در جم موجب نارضایتی بسیاری از مربیان و کاراته کاها شده است.

انتظار می رود هیات کاراته استان در راستای گسترش و توسعه کاراته اقدامات بهتری داشته باشد و وضعیت این رشته را سر و سامان دهد نه اینکه با مخالفت های بیجا مانع از پیشرفت این رشته شود.