صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 338501398/12/18 - 21:10

ورزش بوشهر 9 ساله شد

ورزش بوشهر: نه سال پیش در چنین روزی پایگاه اطلاع رسانی ورزش بوشهر آغاز به کار کرد.

ورزش بوشهر: در دورانی که هنوز هیچ کدام از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی امروزی از اینستاگرام گرفته تا تلگرام و واتساپ و… راه‌اندازی نشده بودند در اواخر سال 1389 (18 اسفندماه 89) سایتی تأسیس شد که قرار بود ریز و درشت اتفاقات ورزش استان بوشهر را شبانه روز پوشش دهد.

حالا 9 سال از تولد ایده ورزش بوشهر گذشته و درختی که در اواسط دوران زندگی‌اش انتظار می رفت مانند صدها پدیده بزرگ دیگر وبسایت ها و غیره او هم به دلیل تغییر زمانه و ذائقه نسل جدید مخاطبان زمین بیفتد، نه تنها کمرش خم نشد بلکه به لطف اعتماد مخاطبان عزیز روز به روز قوی‌تر و پربازدیدتر از قبل به راه خود ادامه داد.

سایت ورزش بوشهر فقط دلخوش به این است توانسته باشد در تک تک بازدیدهای صورت گرفته راستی و درستی را به مخاطبانش ارائه کند و به نگاه هواداران ورزش استان بوشهر خیانت نکند.

اگر الان بدون هیچ حمایت و پشتوانه‌ای از سوی نهاد و ارگان‌ها صاحب جایگاهی هستیم تنها به لطف حضور شما در این سایت و اعتماد به قولی است که به شما برای ارائه محتوای سالم و شفاف دادیم.

تشکری ویژه از اعضاء هیئت تحریریه ورزش دارم که با قلم خود، با لنز خود و با دیدگاه خود در این مدت باعث رشد و شکوفایی و موفقیت پایگاه اطلاع رسانی ورزش بوشهر شدند.

حرف بیشتری برای گفتن نیست جز تشکر و قدردانی چندین باره از حضور گرم شما

 

/ایمان محمدپور/