صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 410471399/03/28 - 20:21

ادامه بدعهدی شورا و شهرداری؛ فقط برای ایرانجوان پول نیست!؟

ورزش بوشهر: شورا و شهرداری بوشهر همچنان الباقی مصوبه حمایتی به ایرانجوان را پرداخت نکرده اند!

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مشکلات مالی ایرانجوان بوشهر بر هیچ کس پوشیده نیست از همین رو شورای شهر بوشهر در سال گذشته مصوبه 700 میلیونی جهت کمک به این تیم را مصوب کرد. و تقریبا بیش از نیمی از آنرا با کلی دوندگی و سلام و صلوات به این باشگاه مردمی پرداخت نمود. تا اینکه مشکلات مالی این باشگاه برای نیم فصل دوم به اوج خود رسید. و در آذرماه بود که هواداران ایرانجوان در یکی از جلسات شورا که شهردار وقت و شهردار فعلی نیز بودند حضور یافتند و اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مابقی مصوبه 700 میلیونی اعلام نمودند. که در نهایت شورا و شهردار قول دادند که در ماه های دی – بهمن و اسفند هر ماه معادل 100 میلیون تومان به این باشگاه پرداخت نماید. اما متأسفانه تا به امروز هنوز خبری از این قول نیست!!! و هر بار امیری شهردار سابق به بهانه اینکه بودجه امسال محقق نشده است از پرداخت آن سر باز می زد. این بهانه در صورتی بیان می شد که در اخرین روزهای سال 98 جلسه ای با حضور امیری شهردار که جهت استیضاح وی بود دهدار رئیس شورا به صراحت اعلام نمود که بودجه سال 98 محقق شده است!

متأسفانه معلوم نیست دلیل اصلی عدم پرداخت مابقی مصوبه چیست؟ آیا اصل ماجرا که کمک به این باشگاه مردمی است آزار دهنده است یا اینکه دلیل یا دلایل دیگری دارد؟ البته برخی از دلایلی را عنوان نموده اند که اگر واقعیت داشته باشد باید گفت الفاتحه. دلایلی که فعلا از بازگو کردن آن و پشت پرده ای که هست می گذریم تا بوقتش.

برای عزیزدردانه شان همیشه و در همه حال پول به اندازه مکفی هست و کمبودی دیده نمی شود البته نوش جانشان باشد ولی ظلمی که در حق ایرانجوان می شود پذیرفتنی نیست زیرا که این چندرغاز مطمئنا چیزی از شورا و شهرداری کم نمی کند.

ایرانجوان کمتر از 20 روز دیگر بایستی به میدان برود اما بدلیل مشکلات مالی هنوز خبری از شروع تمرینات نیست، اتفاقی که ممکن است در نهایت منجر به اتفاق تلخی شود. هزینه های سنگین تست های کرونا یکطرف و هزینه های جانبی و پرداختی ها هم در سوی دیگر مطمئنا این 300 میلیون باقیمانده دردی را دوا نمی کند اما از بار سنگینی مخارج کمی می کاهد.