صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 423951399/06/05 - 15:00

شوک بزرگ به فوتبالدوستان بوشهری؛ عقب نشینی شهرداری بوشهر از تیمداری؛ شاهینی ها در برزخ !

ورزش بوشهر؛ شهرداری بوشهر برای ادامه تیم‌داری باید از وزارت کشور مجوز بگیرد که به نظر نمی‌رسد این اتفاق شدنی باشد

به گزارش "ورزش بوشهر"، شنیده می شود پس از آخرین بازی تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر ، شهرداری با ارسال نامه ای به شورای اسلامی شهر بوشهر و به استناد به ماده های قانونی ورزات کشور و قوانین شهرداری ها، از تیم‌داری کناره گیری کرده تا عملا سرنوشت تیم شاهین برای ادامه فعالیت با مخاطره جدی همراه شود.

 

 آنطور که به نظر می‌رسد در صورت رضایت شهرداری بوشهر به ادامه تیم‌داری باید مجوز این موضوع از وزارت کشور گرفته شود. کاری که آسان به نظر نمی رسد و فصل گذشته نیز وزارت کشور به شرط واگذاری تیم به بخش خصوصی مهلتی یکساله به شهرداری بوشهر داده بود که این مهلت به پایان رسیده و نامه شهرداری بوشهر به شورای شهر نیز در همین راستا تنظیم و ارسال شده است.

 

گفتنی است تا کنون 65 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و طبق مفاد قرارداد با سقوط تیم 30 درصد بازیکنان جریمه شده اند و عملا فقط 5 درصد باشگاه نسبت به بازیکنان بدهی دارد.

 

لازم به ذکر است ، شهرداری بوشهر از سال 1394 متولی تیم شاهین شد و با نام شاهین شهرداری بوشهر وارد رقابتهای لیگ دسته 2 کشور شد و طی 4 سال این تیم از لیگ دسته 2 به لیگ برتر رسید و هم اکنون مالک این تیم شهرداری بوشهر می باشد.

 

در صورت کناره گیری شهرداری بوشهر از ادامه حضور در فوتبال، احتمال این موضوع وجود دارد که مزایده ای برای تعیین تکلیف شاهین و مالک آینده آن در بوشهر برگزار شود.

 

شاهین بوشهر در ابتدای لیگ نوزدهم به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود ولی به عنوان اولین تیم خیلی زود با این مسابقات وداع کرد.