صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 425571399/07/14 - 01:00

شنیدنی ها از گوشه و کنار ورزش بوشهر

ورزش بوشهر؛ آخرین شنیده ها از ورزش استان بوشهر به قلم خبرنگار ورزش بوشهر

به گزارش ورزش بوشهر؛ در ابتدا از شاهین شهرداری بوشهر شروع کنیم، شنیدنی ها در دور و بر این تیم زیاد است از محمود آرامش بعنوان گزینه بومی این تیم یاد می شود این در حالی است که برخی نظر دیگری دارند و آرامش را گزینه کمک اول معرفی کرده اند. 

 

خبر دیگر از شاهین اینکه اوضاع مالی و مدیریتی خوبی مشاهده نمی شود و گفته می شود بضاعت مالی شهرداری به حدی کم است که خبر از قراردادهای آنچنانی و نبرد برای صعود نیست و همین امر نیز منجر به کوچ نزدیک به 20 بازیکن این تیم شده است که کار را برای شاهینی ها در لیگ یک سخت کرده است. مشکلات مالی که یقه تیم های پایه را هم گرفته است و در بلاتکلیفی به سر می برند که باعث شده بازیکنان این رده نیز به فکر جدایی باشند.

 

از ایرانجوان هم شنیده می شود که تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده 19 مهرماه شروع می شود. نقل و انتقالات این تیم زیر نظر خرمزی هدفمند دنبال می شود. به نظر می رسد امسال مدیریت این تیم عزم خود را جزم کرده است که با قدرت وارد بازی‌ها شود و بدنبال صعود به لیگ یک هستند.

 

از پارس جنوبی جم شنیده می شود حمید معماری که بعنوان مدیر آکادمی این باشگاه بوده است جدا شده، گفته می شود مقصد معماری ایرانجوان بعنوان کمک اول خرمزی می باشد.

 

خبر دیگر از جم اینکه یزدان شهیدزاده مدیرروابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم استعفا داده است. وی با روی کار آمدن مرادی به این سمت منصوب شده بود و حالا با بازگشت رضائیان به مدیریت این باشگاه شهید زاده استعفا داد.

 

از باشگاه کارگربنه گز هم خبر می رسد که مدیریت آن بدنبال فروش امتیاز لیگ یک امیدهای خود است برخی دلیل آنرا مشکلات مالی می دادند اما زمزمه هایی به گوش می رسد که مرد اول کارگربنه گز هدف دیگری را دنبال می کند و گویا بدنبال خرید امتیاز مرحله اول لیگ سه کشور می باشد. 

 

باشگاه امید گناوه نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور امتیاز خود را به تیمی از پایتخت فروخته است و حالا خبر می رسد که مسئولین این باشگاه امتیاز استقلال بنه گز در مرحله اول لیگ سه کشور را خریداری کرده اند. 

 

علی دشتی مهاجم فصل گذشته استقلال قصد خرید امتیاز مرحله اول لیگ سه کشور برای زادگاهش کنگان را داشت اما گویا با مشکلات و نقطه نظرات عجیبی از سوی مسئولین این شهر روبرو شده است تا دشتی از انجام این کار ارزشمند دلسرد شود. 

 

شنیده می شود اگر علی دشتی در نهایت امتیاز لیگ سه را برای کنگان بگیرد با توجه به نزدیکی وی با حسن غریبی این ورزشی نویس کهنه کار که سابقه درخشانی در سرپرستی از خود بجای گذاشته است سرپرست این تیم می شود و گزینه هدایت این تیم نیز حمید معماری بوده است. البته معماری این روزها نامش بعنوان کمک اول خرمزی در ایرانجوان آورده می شود. و تقریبا حضورش در این تیم قطعی می باشد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

 

شاهین عامری بعد از صعود قاطعانه به لیگ دو هنوز خبری از مشخص شدن کادرفنی این تیم نیست. حسن غریبی سرپرست این تیم که جدا شده است. اما شنید می شود در صورت رفتن آرامش به شاهین شهرداری گزینه این باشگاه برای فصل جاری لیگ دو مسعود احمدی می باشد.

 

از مدت‌ها پیش قرار بود مجمع هیات پزشکی ورزشی انجام شود اما به دلیل طی نشدن مراحل قانونی انجام نشد. مدیریت طولانی وحدت در هیات پزشکی (16 سال) سئوالات فراوانی را به وجود آورده است. این روزها در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، پیرامون پرونده‌های مالی در هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر حرف و حدیث های زیادی شنیده می‌شود. شرایط خاص این هیات، اداره کل را هم به چالش کشیده است.