صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 425781399/07/15 - 10:40

گاهی باید فاصله گرفت از این سرد مزاجی ها و بی رحمی ها در فوتبال

ورزش بوشهر: علیرضا زارعی هافبک فصل گذشته شاهین بندر عامری گفت: سوءمدیریت مهمترین دلیل سقوط فوتبال بوشهر در امسال بود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ علیرضا زارعی از آن دست هافبکهایی ست که هر مربی دلش می خواد داشته باشدش هافبکی در خدمت تیم که کاملا تاکتیک پذیر می باشد و بخوبی توپ را عرض و طول زمین به حرکت در می آورد به بازی سرعت می دهد و حفظ توپ خوبی در زمین از خود نشان می دهد و در عین حال شوت زن که متأسفانه در این سالها به حقش نرسیده است. علیرضا زارعی در گفتگویی اختصاصی با ورزش بوشهر شرکت کرد.

 

بعد از درخشش در ایرانجوان خورموج راهی ایرانجوان بوشهر شدی و شروع خوبی داشتی تا اینکه مصدومیت بدموقعی گریبانت را گرفت؟

بله در ایرانجوان خورموج در لیگ سه و لیگ دو روزهای خوبی داشتیم و خدا را شکر موفق بودم، به ایرانجوان بوشهر آمدم چون حقیقتا هدف داشتم و از آنجایی که ایرانجوان سکوی پرتاب خوبی بود امید داشتم به حق میرسم تو این مسیر، در سال اول که آقای مفتخر سرمربی بود بازی های خوبی برای این تیم انجام دادم تا اینکه نیم فصل به بدترین شکل تاندون مچ پام پاره شد و کلا به سختی و با درد تمرین میکردم و در نهایت نتوانستم فصل رو تمام کنم،

 

بعد از مصدومیت از فرم خوبت فاصله گرفتی؟

چون در بوشهر پزشک ورزشی خوب نداشتیم متأسفانه نتوانستم روند درمان را خوب طی کنم و باز با درد به بازیها برگشتم.

 

به حقت در ایرانجوان بوشهر نرسیدی؟

ایرانجوان بوشهر یک باشگاه با قدمت چندین ساله است خیلی ها به من انگیزه و روحیه دادند از جمله مرحوم چاهیبخش که دیگر بین ما نیست و واقعا انسان با شرفی بود همیشه به من لطف داشت و خیلی جاها پشتوانه خوبی برای ما بود، تنها کسی که در آن برهه که مصدوم شدم و جویای حال من شد ایشان بود و ماشالله چاهیبخش ، در کل با هدف و قصد اینکه به درجات بالاتر میرسم به ایرانجوان آمدم، اما خیلی چیزها دست به دست هم داد که نشد

 

سال دومت در ایرانجوان سال خوبی برات نبود؟

سال دوم در اولین بازی با نفت مسجد سلیمان که مهمان بودیم در اولین بازی با بدن ناآماده در پست دفاع راست که به اصرار سرمربی وقت بود از من استفاده شد که متاسفانه در نیمه اول بخاطر نداشتن تمرکز اخراج شدم و از همان بازی به بعد باعث نیمکت نشین شدم و خیلی از بازی ها را از دست دادم که مقصر اصلی خودم بودم

  

بعد از سال دوم از ایرانجوان جدا شدی و لیگ 3 رفتی چی شد که راهی لیگ 3 شدی؟

گاهی باید فاصله گرفت از این سرد مزاجی ها و بی رحمی ها در فوتبال، بخاطر همین بی مهری ها خواستم به تیمی بروم که بازی کنم و نیمکت نشین بازیکنان بی کیفیت غیربومی نباشم.

 

در مقطعی کلا از فوتبال فاصله گرفتی چرا؟

واقعا خسته شده بودم از بی مهری ها کلا قصدم این بود برای همیشه خداحافظی کنم، اما خیلی سخت بود و نمیشد، و مهمترین دلیل برگشتنم انگیزه مربیان و دوستانم بود که جا داره از آنها تشکر کنم

 

تا اینکه در این فصل راهی شاهین عامری شدی؟ چطوری شد که به این تیم پیوستی؟

بله. خوشبختانه قبلا با محمودخان آرامش کار کرده بودم و بدون تعارف میتوانم بگویم یکی از مربیان شجاع و فنی بالاست ک حق ایشان بالاتر از این لیگ هاست و واقعا زحمات زیادی کشید و خدا را شکر چون یک تیم با جو خوب و بچه های خوبی بودیم توانستیم بهترین تیم قهرمان گروه های سه گانه بشویم و به لیگ دو صعود کنیم.

 

به شخصه از کدام فصل فوتبالیت راضی هستی؟

حقیقتا سال اولی که به ایرانجوان بوشهر آمدم در نیم فصل اول واقعا خوب کار کردم و خیلی راضی بودم حتی پیشنهاد های خوبی داشتم اما در ایرانجوان خورموج که تیم را به لیگ سه و سپس به لیگ دو و همچنین شاهین عامری که قهرمان شدیم فصل های خوبی بودن که بازی کردم.

 

یه گل 40 متری و البته 3 امتیازی برای شاهین عامری زدی؟

بله خدا را شکر با تیم یزد لوله بود در تیم های قبلی همیشه روی شوت زنی کار می‌کردم و گل های خوبی هم زدم شکر خدا، بازیکنی که گل میزنه و آنهم سه امتیازی خیلی حس خوبی داره چون هم 3 امتیاز به تیمش داده و هم خودش دیده میشود.

 

حقت بیشتر از اینها بود واقعا پتانسیل رسیدن به بالاتر را داشتی اما دلیل اینکه به حقت نرسیدی چی بود؟

ممنون از لطف شما، فوتبال ما آدمای خوبی درونش نیست و باید بد باشی و باج بدی تا به حقت برسی و من آدمی نبودم و نیستم که به کسی باج بدهم.

  

جایگاه خودتو کجا می بینی؟

این را من نمیتوانم نظر بدهم و عملکرد من و بازهایی که کردم تو طول این چند سال که سال های موفقی را با تیم هایی که بازی کردم گویای همه چیز هست.

 

برای فصل آینده چه برنامه ای داری؟ پیشنهادی هم داری؟

توکل به خدا هرچی پیش بیاید و صلاح من باشد انشالله رقم بخورد

 

بنظرت دلیل این همه سقوط و ناکامی فوتبال بوشهر چیست؟

سوءمدیریت در استان ما بیداد میکند افراد نالایق در رأس کار و سوءمدیریت مهمترین دلیل سقوط فوتبال بوشهر در امسال بود.

 

فقط شاهین عامری در سال فوتبالی گذشته موفق بود دلیل آنرا چی می بینی؟

شاهین عامری به کمک آدمهای دلسوز امثال ناصری ها ، مظفری ها و خلیلی و صفری ها که واقعا در این برعه زمانی و با این وضعیت اقتصاد کار سختی ست و توانستند بخوبی مدیریت کنند و همچنین کادر فنی بسیار قوی و سرپرستی آقای غریبی و یکدلی بازیکنان همه چیز دست به دست هم داد تا به هدف برسیم.