صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 445731399/08/01 - 09:30

تشکیلات هیات فوتبال استان بوشهر غیر قانونی است؟ + سند

ورزش بوشهر؛ پرویز عبدی‌پور دبیر سابق هیات فوتبال در زمان ریاست محمد نجفی با ارسال نامه‌ای مدعی شده است که تشکیلات حال حاضر هیات فوتبال استان غیر قانونی است و خواهان برخورد از سوی نهادهای ذیربط می‌باشد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ پرویز عبدی‌پور در زمان ریاست محمد نجفی عهده دار دبیری هیات فوتبال و رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ بود و پس از انتخابات هیات فوتبال که در اواخر سال گذشته برگزار شد و امیر حسین محتشم رئیس جدید این هیات شد، مسؤولیت وی ادامه داشت.

 

حال عبدی‌پور مدعی است که به مدت چهار سال در این دوره نیز به عنوان دبیر هیات فوتبال استان منصوب گردیده و فعالیت‌اش از دوره قبل ادامه داشته است ولی در دهم خرداد ماه سال جاری استعفاء خود را تقدیم رئیس هیات فوتبال کرده بود که در این خصوص هیچ اقدامی صورت نگرفته و به لحاظ قانونی مسؤولیت‌اش پابرجاست.

 

وی همچنین مدعی است رئیس هیات فوتبال بدون رعایت تشریفات قانونی و مطابق اساسنامه به فاصله ۱۵ ساعت از زمان استعفاء شخص دیگری را جایگزین وی کرده و این شخص نیز بدون مراعات اساسنامه و مقررات جاری مسؤولیت را پذیرفته و حتی اقدام به برگزاری مجمع انتخابات هیات رئیسه نیز نموده که این عمل غیر قانونی می‌باشد. 

 

پرویز عبدی‌پور در این خصوص نامه‌ای به ریاست هیات فوتبال و اعضای هیات رئیسه آن نوشته و تخلفات صورت گرفته در این خصوص را نیز شرح داده و به پیوست آن جزئیات آگهی تغییرات که در صفحه روزنامه هم منتشر شده نیز ارائه داده و همچنین رونوشتی از این نامه را به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، سازمان بازرسی و اداره ثبت شرکت‌ها نیز ارسال نموده و خواهان اقدامات لازم در این خصوص شده است.

 

باید دید پس از گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از انتخاب رئیس هیات فوتبال و ورود سازمان بازرسی به این مسئله در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد و ادعای دبیر هیات سابق فوتبال استان نسبت به تخلف صورت گرفته اثبات خواهد شد یا خیر.