صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 457081399/08/26 - 21:45

نصرتی: هواداران باید نگران باشند/70 درصد از اهدافمان محقق شده است

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم با انجام بازی‎های تدارکاتی و تمرین بیشتر رفته رفته به روزهای خوب خود برای حضور شایسته در لیگ دسته یک فوتبال کشور نزدیک می‎شود.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ محمد نصرتی افزود: این تیم تنها یک اردو در محلات استان مرکزی برگزار کرده و این روند بدون شک به آمادگی بیشتر بازیکنان کمک می‎کند.

 

وی بیان کرد: تاکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد اهداف تیم محقق شده که با جذب بازیکنان مدنظر پارس جنوبی یک تیم خوب و کامل خواهد شد.

 

نصرتی اظهارداشت: این تیم در خط جلو هنوز یارگیری نداشته و از ۶ بازیکنی که باید به عنوان سهمیه بزرگسال جذب کند یکی از آنها دروازه‎بان و مابقی نیز بازیکنانی در خط جلو هستند.

 

وی یادآورشد: با توجه به تاخیر در آغاز تمرین‎های پارس جنوبی بازیکنان مدنظر تیم ما توسط سایر تیم‌ها جذب شدند و یک سری بازیکنان نیز قیمت آنها نجومی است که قادر به جذب آنها نیستیم.

 

نصرتی اظهارداشت: با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر ۲۸ آبان ماه پایان می رسد باید منتظر ماند تا در صورت باقی ماندن بازیکن با کیفیت نسبت به جذب وی اقدام کنیم.

 

وی پیرامون نگرانی هواداران پارس جنوبی از نتایج دیدار دوستانه نیز اظهار داشت: هودار باید نگران تیم باشد و این موضوع امری طبیعی است ولی بدون شک وقتی هوادار کیفیت تیم را ببیند رضایتمندی لازم را کسب می‌کند.

 

نصرتی افزود: هوداران باید بدانند زمان می برد تا بازیکنان کنار هم بازی و با یکدیگر هماهنگ و با خصوصیات بازی یکدیگر آشنا شوند.

 

وی عنوان کرد: چند بازیکن تیم که از سال قبل در تیم گل ریحان بازی داشتند شاید با هم هماهنگ باشند ولی سایر بازیکنان برای رسیدن به هماهنگی فرصت بیشتری نیاز دارند.

 

نصرتی گفت: غلامعلی تبار بازیکن خط دفاعی پارس جنوبی کرونا گرفته و ۱۰ روز نبوده وی بطور حتم به چشم خواهد آمد و در نبود وی نیز برابر ایرانجوان بوشهر بازیکنی ۲۱ ساله بکارگرفته شد.

 

وی در ارتباط با دیدار دوستانه برابر ایرانجوان نیز اظهار کرد: برگزاری چنین بازی‏هایی فرصتی است تا بازیکنان با شناخت بیشتر از دست کم گرفتن حریف دوری کنند و با عزم و اراده بیشتری وارد زمین مسابقه شوند.

 

نصرتی ادامه داد: خوشحالم از اینکه برای هدایت تیم پارس چنوبی به جم آمدم چراکه مردم هرگاه ما را می بییند قوت قلبی برای تیم ما هستند و امیدوارم بتوانم محبت‎های آنان را با گرفتن نتیجه دلخواه پاسخ دهیم.