صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 106261397/02/22 - 21:00

سینگ: مشکلات مالی برطرف نشود بازیکنان از پارس‌جنوبی می‌روند/ چند پیشنهاد خوب دارم

ورزش بوشهر: هافبک تهاجمی تیم فوتبال پارس جنوبی در فصل گذشته تأکید کرد که اگر مشکلات مالی این باشگاه برطرف نشود، اکثر بازیکنان از جمع زردپوشان جمی جدا می‌شوند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ امید سینگ در مورد شرایط فعلی پارس جنوبی گفت: بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر خبر جدیدی در مورد تیم پارس ندارم. فقط مدتی پیش با آقای رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) صحبت کردم که ایشان گفت دنبال تسویه حساب با بازیکنان و همچنین رفع مشکلات مالی برای فصل آینده هستند. اعتقاد من این است که اگر مشکلات مالی برطرف نشود، قطعاً تیم در فصل آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: ما فصل گذشته پنجم شدیم و حالا انتظارات از تیم ما بالا رفته است. طبیعتاً باید شرایط مالی باشگاه تغییر کند و اگر مشکلات مالی حل نشود، اکثر بازیکنان از پارس جنوبی می‌روند. هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شود که بدون پول فوتبال بازی کند و طبیعتاً پارس جنوبی برای حفظ بازیکنان و جذب بازیکنان جدید نیاز به پول دارد. جنس پارس جنوبی از هر لحاظ جور است و مردم جم هم بی‌نظیر هستند. امیدوارم که مشکلات مالی هم برای فصل بعد برطرف شود.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که خودش برای فصل بعد چه تصمیمی گرفته است، خاطرنشان کرد: من چهار پنج پیشنهاد خوب دارم، اما به معنای واقعی اولویتم ماندن در پارس جنوبی است. در حال حاضر به تیم دیگری فکر نمی‌کنم./تسنیم