صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194631397/07/16 - 20:00

پرسپولیس حسین ماهینی را کنار می گذارد؟

ورزش بوشهر: بعد از اعلام مصدومیت طولانی مدت ماهینی و اینکه وی فصل را از دست داده است گمانه زنی ها برای خروج نام وی از لیست پرسپولیس به گوش می رسد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حسین ماهینی این روزها خود را برای جراحی زانو آماده می‌کند. آنهم با برنامه‌هایی که فیزیوتراپیست پرسپولیس این‌طور توضیح‌شان داده بود: «حسین ماهینی باید پیش از عمل جراحی، قدرت عضلات خود را بالا ببرد تا جراحی خوبی را پشت سر بگذارد. اولین جلسه تمرینات قدرت عضله شنبه برگزار شد و این برنامه به جهت افت شدیدی است که پس از عمل جراحی عضله تاو را تهدید خواهد کرد. ما دو هدف عمده را قبل از جراحی دنبال می‌کنیم. ابتدا کاهش تورم را در برنامه داریم که حدود ۷۰ درصد، آن را کنترل کردیم و سپس باید روی افزایش قدرت عضلات کار کنیم.»

موضوع مهم‌تر درباره‌ی ماهینی اما حذف نام او از فهرست پرسپولیس است که البته باشگاه هنوز تصمیمی برای آن نگرفته: «در مورد این موضوع واقعا هنوز چیزی مشخص نیست. کلا باشگاه نمی‌تواند بازیکنی را سرخود به فهرست اضافه و یا از فهرست خارج کند. تمام این اتفاقات با نظر برانکو انجام می‌شود چرا که ایشان باید در مورد بازیکنانی که در اختیار دارد، تصمیم بگیرد. اگر برانکو برای نیم‌فصل دوم بازیکن جدیدی نخواهد، نیازی به حذف ماهینی نیست.»