صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 194861397/07/19 - 21:00

شاهین شهرداری بوشهر 1 - 0 اکسین البرز؛ جدال مدعیان به سود شاهین شد

ورزش بوشهر: از هفته هفتم لیگ یک کشور شاهین در بوشهر موفق به شکست مهمان خود شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ دسته اول کشور شاهین موفق شد در خانه با ارائه یک بازی سنگین و دوندگی بی امان مهمان خود اکسین را شکست دهد.

جدال دو تیم مدعی لیگ یک که هدفشان صعود به لیگ برتر است زیبا ، تاکتیکی اما کم موقعیت بود. شاگردان کمالوند در ابتدای بازی سعی در رسیدن گل بودند اما شاگردان فکری هر چه از بازی می گذشت بازی در دست گرفتند تا اکسینی ها عقب بنشینند. در این دیدار شاهینی ها با پر کردن میانه زمین سعی در گرفتن نبض بازی داشتند. و بخوبی توپ را در تمام نقاط زمین به حرکت در می آوردند همین تاکتیک شاهین باعث شد که بازی را در اختیار و به نوعی مانع از موقعیت سازی حریف خود شوند تا اینکه روی یک ارسال زیبا کاپیتان صارمی با ضربه ی سر زیبایی شاهین را به گل رساند. بعد از گل بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا نیمه اول به برتری یک بر صفر شاهین خاتمه یابد.

در نیمه دوم کمالوند با تعویض هایی که انجام داد چهار بازیکن را در خط حمله قرار داد تا جبران گل خورده کنند اما دوندگی های بی امان شاهینی ها و حضور پر تعداد در زمین خودی اجازه خودنمائی را ندادند. گرچه یکی دو موقعیت اکسینی ها خلق کردند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد. شاهین نیز در ضد حمله می رفت که اندوخته خود را دو برابر کند اما بدشانس. بودند تا در روزی که شاهینی تمامی خطوطش بخبوی عمل کردند و پیروزی بحضی را به ثبت رسانده شیرینی ان دو برابر نشود.

در نیمه دوم هر چه از زمان بازی می گذشت بازیکنان شاهین از لحاظ بدنی تحلیل می رفتند که همین معضل باعث شد شاهین سه مصدوم بدهد و فکری سه تعویض اجباری انجام دهد. معضلی که می تواند در آینده گریبان گیر این تیم شود.

شاهینی ها با این برد 12 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کردند.