صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 196571397/08/13 - 19:00

ایرانجوان بوشهر 0 چوکا تالش 1 ؛ هدیه ایرانجوانی ها به تالشی ها

ورزش بوشهر: از هفته هشتم لیگ دسته دوم کشور ایرانجوان مقابل مهمان مدعی خود با یک گل تن به شکست داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان در روزی که بازی نسبتا خوبی از خود ارائه داد و چندین موقعیت خوب خلق کرد و به جرأت می توان گفت مستحق گرفتن امتیازات کامل این دیدار بود اما بازنده شد! باختی که دلایل متعددی داشت از ارنج ضعیف مخصوصا در مرکز زمین تا اشتباهات مضحک داوری و تعویض هایی که یکی از یکی دیگر بدتر بود و باعث شود ایرانجوان بعد از تعویض ها رسما از مدار خارج شود.

ایرانجوان بازی را خیلی خوب شروع کرد و نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشت و حتی می توانست برنده به رختکن برود اما بی دقتی و بدشانسی مانع شد. آنچه در این نیمه نبض ایرانجوان را کند کرده بود نبود یک بازیساز و جنگنده در مرکز زمین جایی که پویا خاق پناه و احسان اسدزاده بایستی برگ برنده تیم می بودند اما خالق پناه که در جریان بازی نبود و اسدزاده که مجبور بود وظایف پویا را هم بدوش بکشد و همین امر باعث شده بود که نبض ایرانجوان نتپد و ضربه ی دیگری هم که ایرانجوان از این ضعف خورد کم تعداد بودن در خط حمله بود زیرا غلامی بالاجبار به عقب می آمد تا وظیفه بازیسازی و توپگیری را انجام دهد. موضوعی که در نیمه دوم هم دنبال شد تا اینکه خالق پناه از بازی خارج شد با ورود پولادی وزنه میانه میدان به نفع ایرانجوان سنگینی کرد.

در نیمه دوم این چوکا بود که بهتر بازی را شروع کرد و برای دقایقی خیمه سنگینی بر روی دروازه ایرانجوان زد تا به خواسته خود برسد که مقاومت شاگردان نوازی تحسین برانگیز بود. بازی بیشتر فیزیکی و درگیرانه دنبال می شد که ایرانجوان بدلیل نگذاشتن هافبکهای جنگنده و کوبنده قافیه را به حریف واگذار میکرد. نوازی بعد از مشاهده این معضل تعویض هایی انجام داد  که تنها ورود پولادی موثر بود و مابقی بیشتر به ایرانجوان ضربه زد تا چوکا! همین روند ادامه داشت و هر لحظه بوی اشتباه به مشام رسید اشتباهی که می توانست حکم به برد یک تیم برنده که قرعه شانس به نام چوکا افتاد. روی اشتباه کمک داور در آفساید گیری و همچنین مصدومیت مدافع وسط ایرانجوان خضر باغبانی در آن صحنه و در نهایت توپی که از دروازه بان ایرانجوان هم گذشت و می رفت که عرض دروازه ایرانجوان را طی کند به بدن مدافع ایرانجوان خورد تا فوتبال باز هم قانون نانوشته خود را به رُخ بکشد و چوکا به پاداشی که لایق آن نبود برسد. در ادامه شاگردان نوازی با توجه به خروج باغبان بدلیل مصدومیت و همچنین که هر سه تعویض هم انجام شده بیش از 15 دقیقه را ده نفره بازی کرد و حتی دراین دقایق هم می توانست به گل تساوی برسد اما جبر فوتبال این اجازه را نداد. تا ایرانجوان با یک گل تن به شکست دهد. و با همان 5 امتیاز در مکان یازدهم جدول باقی بماند.

 

باخت ایرانجوان واشی زیادی داشت از اعتراض نیمکت ایرانجوان به تیم داوری را درگیری لفظی هواداران و نوازی این حواشی مدیرعامل ایرانجوان هم بی نصیب نماند در رأس تمام اعتراضات بود و با شعار حیا کن رها کن خواستار برکناری وی بودند.

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

نیما ملایی-خضر باغبان-حسن حاجب-رضا حسن پور قلائی-محمدجواد ماهینی-احسان اسدزاده-پویا خالق پناه(محمد پولادی)-محمدرضا احمدی(داوود جنه)-محمد غلامی-محسن وفایی-حسین قدرتیان(عباس چاپی(

سرمربی: محمد نوازی