صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 196661397/08/13 - 21:45

سرمربی چوکا تالش: برای یک امتیاز به بوشهر آمده بودیم

ورزش بوشهر: سرمربی چوکای تالش گفت: این تیم طی 610 روز گذشته در لیگ های 3 و 2 در خانه خود طعم شکست را نچشیده است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ اصغر رسول زاده یکشنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر افزود: این شکست ناپذیری در خانه با تلاش و همت بازیکنان حاصل شده و امید می رود همچنان تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: امروز در دیدار برابر تیم ایرانجوان بوشهر نخستین برد بیرون از خانه تیم چوکای تالش رقم خورد که تداوم این روند نوید بخش روزهای درخشانی برای این تیم است.
رسول زاده افزود: تیم چوکای تالش از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و در صورت تحقق وعده های داده شده از سوی مسئولان حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: در دیدار امروز برای گرفتن تک امتیاز به بوشهر آمده بودیم که با عملکرد خوب بازیکنان تیم چوکای تالش به هر سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد.
رسول زاده یادآور شد: این تیم برای 20 دقیقه پایانی بازی برنامه داشت و با این رویکرد در دقیقه 80 بازی موفق به گلزنی و سپس رو به اداره بازی برای کسب سه امتیاز روی آورد.
وی ادامه داد: تیم ایرانجوان بوشهر از لحاظ تاکتیکی تیم خوب و با تاکتیکی است و جا دارد این مهم را به محمد نوازی سرمربی این تیم تبریک گفت.
سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: هر تیمی که از لحاظ مالی مشکل داشته باشد در نتیجه گیری با مشکل روبه رو می شود و تیم های ایرانجوان و چوکا نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
رسول زاده در ارتباط با داور این دیدار نیز گفت: تیم داروی در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت ولی در ادامه روند مناسبی را سپری کردند.
وی یادآور شد: با این وجود وقتی کادر فنی هر دو تیم اعتراض هایی به تیم داوری می کنند این نشان از وجود اشکال در کار تیم داروی است.

 

منبع: ایرنا