صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 198911397/09/11 - 19:00

ایرانجوان بوشهر 1 - مقاومت تهران 2 ؛ غیرممکنی که نوازی ممکن کرد

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر از هفته دوازدهم لیگ دو در خانه تن به شکست دیگری داد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان در روزی که یکی از بدترین بازیهای خود را به نمایش گذاشت با خوش شانسی با نتیجه نزدیک 2 بر یک مقابل تیم مدعی مقاومت تهران شکست خورد.

نوازی همانند بازیهای گذشته ترکیبی را به زمین فرستاد که اصلا بالانس نبود و خیلی ضعفهای خود را به نمایش گذاشت و در روزی که اشتباهات فردی بلای جان ایرانجوان بود بازیکنان مقاومت هم با ارائه یک بازی تک ضرب و در عرض و گاها در عمق موفق شدند به دوگل برسند. گل اول این تیم از روی اشتباه بازیکنان ایرانجوان در جاگیری از پشت محوطه جریمه به سادگی به ثمر رسید. گل نیز روی اشتباه فاحش احسان اسدزادی براحتی برای مقاومت به ثمر رسید تا در همان 30 دقیقه ابتدائی بازی نسخه ایرانجوان پیچیده شود. در این نیمه ایرانجوان حرفی برای گفتن نداشت و گیج و سردرگم مقابل مهمان مدعی خود ظاهر شدند.

در نیمه دوم ایرانجوان کمی بهتر و روان تر توپ را به حرکت درآورد. نوازی در این نیمه دست به تعویض زد اما باز هم نتوانست معضل ایرانجوان را حل کند و نتوانست میانه زمین را در اختیار بگیرد تا بتوانند کننده فوتبال باشد. تعویض هایی که همه در مسیر جبران بود نه تقویت تا باز هم ایرانجوان تاوان اشتباه در ارنج و در نهایت در تعویض پس دهد. تعویض هایی که حتی برای جبران تعویض قبل بود تا تقویت تیم. تا با انجام هر تعویض تصمیم قبل در تعویض را وِتو کند. د

اوود جنه در این دیدار از محدود بازیکنان خوب ایرانجوان بود که  با فاصله اندکی نسبت از دیگر بازیکنان بهتر بازی کرد و بهتر دوید و توانست دو پنالتی هم برای ایرانجوان بگیرد. که پنالتی اول توسط احسان اسدزادی که روز بدی را پشت سر می گذاشت سوخت و پنالتی دوم هم در نودمین دقیقه توسط نادری به گل رسید. اما این گل هم دوای درد ایرانجوان نبود تا ایرانجوان متقبل شکست دیگری شود. و با توجه به برد مس نوین کرمان غیر ممکنی که هیچ کس فکر آنرا هم نمی کرد توسط محمد نوازی ممکن شود و ایرانجوان دو دستی به قعر جدول بچسبد.