صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 221281397/11/20 - 18:45

رضاییان: تارتار و خطیب ناراحتند، اما کنار ما خواهند بود/مشکلات مالی عذاب‌آور شده و سعی در حل آنها داریم

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی توضیحاتی را درباره حواشی اخیر پیرامون این باشگاه ارائه کرد.

 


به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره حواشی پیش آمده پیرامون تیم فوتبال این باشگاه در بحث مالی عنوان کرد: ما مشکلات مالی داریم و این مساله را هرگز کتمان نمی‌کنیم. اتفاقا مشکلات برایمان خیلی هم عذاب‌آور شده است. در این شرایط به جز جذب اسپانسر راهی برای درآمدزایی نیست، اما اسپانسر به عنوان یک بنگاه اقتصادی اول شرایط خودش را می‌بیند و اگر شرایط خوبی داشت به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: توقع ما این است که از پارس جنوبی حمایت بیشتری شود. از شرکت‌های خصوصی انتظار داریم که حمایت کنند. چرا که دولت با قانونی که درباره تیم‌های نفتی فوتبال وجود دارد قطع به یقین یک ریال هم نمی‌تواند به ما کمک مالی داشته باشد. ما در صدد هستیم تا از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده کنیم. همان شرکت‌هایی که تا الان کمک کردند و از آنها تشکر هم می‌کنیم. این کمک‌ها به محیط پیرامونی و شهرک‌های مستقر در منطقه هم می‌رسد. فوتبال یک الگو برای جوانان می‌شود و ما نیز سعی می‌کنیم از جوانان بومی را در این مسیر کمک بگیریم. همین الان 407 نفر در تیم‌های پایه ما فعالیت می‌کنند و این یک اشتغال زایی خوب محسوب می‌شود. انشاالله در سایه همدلی دست به دست هم دهیم تا مشکلات باشگاه به کمترین سطح خود برسد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره لغو پرواز امروز اعضای تیم از عسلویه به تهران تاکید کرد: پروازهای عسلویه اکثرا چارتر هستند. ما هم هماهنگ کرده‌ایم که از ظرفیت‌های چارتری استفاده کنیم. منتهی امروز در آخرین لحظه پرواز را لغو کردند. هرگز اینطور نبوده که پرواز صبح را به عصر بیندازیم. از اول قرار بود تیم ساعت 16:10 امروز به تهران برگردد اما ساعت 12 ظهر ضمن عذرخواهی به ما گفتند که سهمیه‌شان کم شده و نمی‌توانند 40 نفر را جا بدهند. از آن لحظه که این خبر را دادند هم پیگیر هستیم تا بخشی از تیم از بوشهر و شیراز به تهران برگردند و با سهمیه های 750 و 850 هزار تومانی این کار را انجام دادیم. ما مشکلات مالی داریم اما هرگز این مشکلات محدود به پول پرواز تیم نیست.

رضاییان همچنین گفت: بازیکنان ما آماده بودند که نزد خانواده‌هایشان بروند و با یک ریکاوری مناسب تمرینات را شروع کنند. خیلی بد است که یک انسان برای خودش برنامه‌ریزی کند و قول و قراری بچیند اما در دقیقه 90 کنسل شود. به هر حال بازیکنان به آقای تارتار واکنش نشان دادند و عکس‌العمل سرمربی تیم و آقای خطیب سرپرست را در پی داشت. آنها ناراحت بودند و ما به اعضای تیم حق می‌دهیم.

وی درباره خداحافظی مهدی تارتار و عبدالرحیم خطیب افزود: تیم ما یک تیم بی‌حاشیه است. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و از کادرفنی بادانشی بهره می‌‌گیریم. گواه این موضوع هم موفقیت‌های چند ساله‌مان در لیگ برتر بوده است. آقای تارتار 3 سال است در کنار ما حضور دارند و آقای خطیب هم مدت زیادی است با ما هستند. ما در تلاش هستیم تا مشکلات را نه به صورت صد درصد که به اندازه رتق و فتق امور برطرف کنیم. آقایان خطیب و تارتار هم با ما هستند و انشاالله از روز پنجشنبه کارمان را برای دیدار با نفت مسجدسلیمان آغاز می‌کنیم. ما دیروز هم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و انشاالله با حل مشکلات مالی روند خوبمان را ادامه خواهیم داد.