صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 221301397/11/20 - 19:20

صعود نوجوانان استقلال به دور دوم مسابقات مناطق کشور

ورزش بوشهر: نوجوانان استقلال بوشهر در دور اول مسابقات مناطق کشور به میزبانی بندرعباس موفق به قهرمانی شدند. و مقتدرانه به دور بعدی این رقابتهای صعود کردند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ استقلالی ها در گروه ششم این رقابتهای با تیم های ملوان کیش - شهرداری بندرعباس - اروند بندرعباس - سرخپوشان بیرجند و نماینده اراک اراک و بمیزبانی بندرعباسی  ها به رقابت پرداخت و در نهایت با با با 4 برد و یک تساوی مقتدرانه به دور بعدی این رقابتهای صعود کردند.

 

استقلالی ها مقابل تیم های ملوان کیش - نماینده اراک - اروند بندرعباس - و شهرداری بندرعباس به پیروزی دست یافت و مقابل سرخپوشان بیرجند به تساوی رضایت دادند. و با اقتدار موفق به صعود شدند.

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ در روز پنجم و آخر مسابقات تیم های استقلال بوشهر و اروند بندرعباس که با داشتن ۱۰ امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه خود قرار داشتند به مصاف یکدیگر رفتند، در این دیدار استقلال بوشهر توانست با یک بازی حساب شده و منطقی نیمه اول را با گل های علی عباسی و ابوالفضل عسکری به پایان برساند، با شروع نیمه دوم و به میدان آمدن موعود زنده بودی استقلال بوشهر توانست کنترل میانه زمین را در اختیار بگیرد و خیلی زود توسط علی عباسی به گل سوم خود دست یابد اما این‌پایان کار نبود، در ادامه حسین دهقانی توانست با یک شلیک زیبا تیر خلاص را بر پیکره نیمه جان اروند بندرعباس بزند تا با اقتدار از این میدان سخت خارج شود، گرچه تیم اروند بندرعباس توانست یکی از گل ها را جبران نماید. گفتنی است در نیمه دوم مسابقه مربی تیم اروند بندرعباس از زمین مسابقه اخراج شد که همین موضوع باعث درگیری و تعطیل شدن مسابقه به مدت ۱۰ دقیقه شد. بدین ترتیب تیم استقلال بوشهر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و شهرداری بندرعباس نیز با ۱۰ امتیاز جواز حضور در دور دوم مسابقات را کسب نمود.

 

تمرینات استقلال بوشهر برای دور دوم مسابقات از هفته آینده مجددا آغاز خواهد شد.

 

اسامی کادر فنی :
حمید پوربهی، کیوان جهانبازی، سید عباس موسوی، رضا فی ادراکی و سرپرستی عبدالحسین غلامی

 

اسامی بازیکنان:
ارشیا برزگرزاده،عباس غلامان، ابوالفضل ذوفنون، علی ربیعی، محمد امین عبدالهی، علی تبرخون، احمدرضا صداقت، آریا حاجبی، امیر عباس منصوری، محمدرضا عالی حسینی، احمدرضا منصوری، علیرضا پرستار، مجتبی فراشبندی، موعود زنده بودی، امیرحسین اسلام پور، حسین دهقانی، رضا زارعی، علی ابراهیمی، علی عباسی، سید ابوالفضل ربانی، الیاس بدرانی، حسین خدری، سامان پزشک و دو غایب بخاطر مصدومیت امیررضا پاسالار و امیرحسین بازدار