صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223291397/12/15 - 10:59

در ایرانجوان بوشهر چه خبر است؟ بازهم پول ناپدید شد!!!

ورزش بوشهر: در ایرانجوان معلوم نیست چه خبر است و هر کسی برای خود کدخدائی می کند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از ایرانجوان خبر می رسد که کمک مالی خوبی از سوی شورا در این مقطع حساس شده است و مبلغی نزدیک به یکصد میلیون تومان به این تیم تزریق شده است تا کمی از مشکلات این تیم کاسته شود. اما گویا این پول که با کلی دوندگی بدست آمده ناپدید شده است. البته گفته می شود آقای مدیر این پول را بجای طلب خود برداشته شده است!

این اتفاق در حالی رخ داده است که ایرانجوان وضعیت مالی اسفناکی دارد و با نزدیک شدن به شب عید و جیب خالی بازیکنان و کادرفنی این معضل بیشتر خود را نشان می دهد.

چرا باید مدیری که ادعایش به آسمان می رسد در این مقطع حساس و حیاتی چنین حرکت زشت و خودخواهانه ای داشته باشد. مدیری که در ادامه سیاست های غلط و تصمیمات اشتباهش ایرانجوان را به قهقرا رسانده است. از نابودی تیم های پایه این باشگاه هفتاد ساله گرفته تا سقوط از لیگ یک و حالا هم در تلاش و تکاپو برای فرار از سقوط به لیگ سه کشور!

کادرفنی و بازیکنانی که با کمترین دریافتی تا به اینجای کار مردانه برای نام ایرانجوان و فوتبال بوشهر می جنگند واقعا شایسته چنین برخوردی از سوی این مدیر می باشند؟

کناره گیری هاشم زاده نیز مستقیما به همین حرکت زننده بر می گردد که چرا باید این کمک مالی به بازیکنان و کادرفنی تزریق نشود تا تیم با روحیه بالاتر به مصاف حریفان خود برود و از سقوط نجات یابد.