صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 223511397/12/19 - 09:02

جلسه هيئت مديره باشگاه ايران جوان برگزار شد؛ حمایت قاطع از هاشم زاده و تعهد اعضا هیئت مدیره

ورزش بوشهر: جلسه هيئت مديره باشگاه ايران جوان شنبه شب مورخ ٩٧/١٢/١٨ با حضور پنج عضو محترم،علي وزيري و كيوان هاشم زاده برگزار گرديد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در ابتدا علي وزيري گزارش عملكرد مالي باشگاه را به سمع و نظر حاضرين رسانيد و مختصراً به مشكلاتي كه از اول فصل بابت بدهي گذشته گريبانگير باشگاه بود اشاره نمود سپس اعضاي هيىت مديره ضمن تشكر بابت زحمات آقاي هاشم زاده از ايشان خواستند كه با قدرت بكار خود تا پايان فصل ادامه داده و اذعان داشتند كه ايشان از حمايت كامل تمامي اعضاء و مدير عامل برخوردار خواهند بود.

سپس جناب مهندس کیوان هاشم زاده گزارشي از عملكرد خود در مدتي كه مسىوليت اجرايي باشگاه را عهده دار بود بيان كردند و اعلام داشتند که بخاطر هواداران ایران جوان هر چه در توان داشته باشد را دریغ نخواهد کرد .

همچنین اعضاي هيئت مديره متعهد شدند که در تمامي امورات تا پايان فصل همراه تیم بوده و در اولین فرصت نیز برای خارج نمودن وضعیت باشگاه از حالت کنونی اقدام موثر نمایند .

تمرينات ايران جوان كه از روز شنبه شروع شده در روز يكشنبه هم ادامه خواهد داشت و صبح روز دوشنبه تيم ايران جوان براي رويارويي با شهرداري همدان عازم تهران شده و از آنجا به سوي همدان اعزام خواهد شد.