صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233001398/01/06 - 22:45

تیم ملی امید با قائدی راهی نیمه نهائی انتخابی المپیک شد

ورزش بوشهر: تیم ملی امید ایران با مهدی قائدی موفق شد به عنوان یکی از بهترین تیم های دوم گروه ها به مرحله نهایی انتخابی المپیک صعود کند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ تیم ملی امید ایران عصر امروز ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی امیدوار بود با شکست عراق به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کند و کارش به اما و اگر نکشد که نتوانست در روزی که جوان بوشهری خودش مهدی قائدی را هم ۹۰ دقیقه اختیار داشت پیروز مسابقه شود و در نهایت این دیدار صفر صفر تمام شد تا تیم ملی امید کشورمان شانس صعودمستقیم را از دست بدهد و کار به اما و اگر بکشد که در نهایت خوشبختانه به عنوان یکی از چهار تیم دوم برتر گروه های یازده گانه به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.

ایران نیز با تفاضل +2 به عنوان تیم دوم صعود کرد. ایران به این خاطر بالاتر از مالزی قرار گرفت که نتایج تیم چهارم هر گروه در این جدول محاسبه نشد و به همین دلیل ایران جواز صعود را زودتر از پایان بازی عربستان به دست آورد.

جدول تیم‌های دوم به خاطر تفاضل گل یکسان چند تیم و همچنین حذف نتایج تیم‌های چهارم در نهایت با توجه به اینکه ایران کارت زرد کمتری نسبت به سوریه گرفته بود و همچنین تفاضل گل بهتری سبت به عمان و مالزی داشت موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

مهدی قائدی در پایان بازی با عراق لنگ لنگان ورزشگاه را ترک ‌کرد که به گفته خودش مشکلش جزئی است و مشکل خاصی ندارد.

تیم امید ایران باید در دی ماه برای رسیدن به المپیک ٢٠٢٠ در چهار گروه چهار تیمی تلاش کند؛ سه تیم اول آن مسابقات به همراه ژاپن که میزبان مسابقات است، چهار سهمیه آسیا در المپیک2020 پیش رو خواهند بود و مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم ملی امید امیدوار است با تیم ملی کشورش مجوز حضور در المپیک توکیو را بعد ۴۴ سال به دست بیاورد و تاریخ ساز شود