صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233091398/01/08 - 23:05

حضور رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در تمرین ایرانجوان بوشهر+تصاویر

ورزش بوشهر: محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بهمراه آقایان کازرونی و دکتر صالحی در تمرین پنجشنبه ایرانجوانی ها که در زمین شماره دو ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد حضور یافتند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نجفی در جمع بازیکنان و کادرفنی ایرانجوان بوهر گفت: ایرانجوان از بالهای بزرگ فوتبال این استان است و هیات فوتبال در جهت نگه داشتن این تیم در دسته دوم کمر همت را خواهد بست و تمام تلاش خود را خواهم نمود و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

 

نجفی در ادامه از تمام کادر فنی و بازیکنان خواست که با تمام توان خود این سه بازی را پشت سر بگذرانند و هیات فوتبال در جهت ماندن این تیم مردمی در دسته دوم تمام تلاش خود را خواهد کرد و در ادامه افزود که جایگاه فوتبال بوشهر را با سایر استانها مثل قزوین مقایسه کنید جایگاه فوتبال این استان از قدمت بسیار زیادی برخوردار است.

 

نجفی یادآور شد؛ آقای کللی فرد که الان به تیم ایرانجوان برای کمک آمده شخصیت اعتباری سالیان سال ورزشی خود را زیر سوال میبرد اگه اتفاق ناخوشایندی برای این تیم بوجود بیاید و سقوط کند. پس از همه ی شما بازیکنان میخواهم که مسئولیت پذیر باشید و نگذارید تیم سقوط کند و شما فعل خواستن را باید صرف کنید که هم اعتبار فوتبالی خود را خدشه دار نکنید هم بتوانید با کار بزرگی که انجام میدهید همیشه نام و رشادتهایی که برای این تیم انجام داده اید را در نزد این همه هوادار زنده نگه دارید ، چرا که با نگه داشتن این تیم آن هم بدون هیچ گونه امکانات و با دست خالی کار بسیار بزرگی انجام میدهید.