صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233351398/01/15 - 18:40

شاهین شهرداری بوشهر 2 - 0 قشقایی شیراز؛ برد نوروزی برای لیگ برتری شدن

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر میزبان قشقایی شیراز بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین شهرداری به پایان رسید.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهینی ها از همان ابتدا بدنبال پیروزی بودند و حملاتی را روی دروزاه قشقایی ترتیب دادند، ت اینکه در دقیقه ۲۳ روی ارسال مالکی و پاسکاری هوایی محبی،سالاری و موسی زاده اولین گل شاهین به ثمر رسید.گلی که تا پایان نیمه اول پایدار ماند  تا شاگردان ویسی با برتری راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این تیم مهمان بود که بهتر بازی را شروع کرد اما هر چه از زمان بازی می گذشت شاهینی ها بهتر ظاهر می شدند تا اینکه روی حرکتی جالب مالکی گل دوم شاهینی ها را به ثمر رساند تا شاهینی ها راحت تر ظاهر شوند. در ادامه شاگردان ویسی بدنبال حفظ نتیجه و مدیریت بازی بودند و استفاده از ضد حملات که حتی می توانستند به گل های بعدی هم برسند که ناکام بوندد تا در نهایت شاهین شهرداری بوشهر صاحب 3 امتیاز حساس دیگری شود.

شاهین شهرداری بوشهر با این برد ۴۷ امتیازی و ضمن تثبیت جایگاه دوم خود، یک گام دیگر به صعود نزدیک تر شد.

در این هفته تیم صدرنشین گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر یک شهرداری تبریز را شکست داد و ۴۸ امتیازی شد.

آلومینیوم اراک رده سومی با گل ایمان باصفا در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی یک برصفر مس رفسنجان را شکست داد و ۴۵ امتیازی شد.

سرخپوشان پاکدشت دیگر تیم مدعی صعود،شهرداری ماهشهر را در ماهشهر با یک گل شکست داد و با یک بازی کمتر، ۴۳ امتیازی و به رده چهارم جدول صعود کرد.

گل ریحان البرز ۴۲ امتیازی این هفته استراحت داشت