صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233441398/01/16 - 20:30

تارتار: با چنگ و دندان 3 امتیاز را گرفتیم/ به نعمتی‌نژاد توصیه می کنم در مورد تیم خودش حرف بزند

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:بخاطر خانواده مان که پارس جنوبی بود با چنگ و دندان سه امتیاز را گرفتیم و سنگ تمام گذاشتیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و برخی از خبرنگاران برایش دست زدند،  وی گفت: بازی پراسترسی تا پایان بازی را شاهد بودیم . دیروز هم گفتم برخی بازی‌ها را باید ببریم و این بازی هم از آن دست مسابقاتی بود که محکوم به برد بودیم. بازیکنان مان کاری کردند که فقط از خودشان برمی آید و خودشان را کشتند.بخاطر خانواده مان که پارس جنوبی بود با چنگ و دندان سه امتیاز را گرفتیم و سنگ تمام گذاشتیم. بعد از ۵ مسابقه که برد نداشتیم این مسابقه پلی به سوی بردهای آینده باشد.

وی افزود: داوری خوب نبود و با اینکه بردیم داور اشتباه‌های زیادی داشت.


سرمربی پارس جنوبی در مورد جوانان تیمش گفت: این بازیکنان جوان باید منتظر فرصت باشند و استفاده کنند و در بازی های آینده بیشتر از آنها استفاده می‌کنیم.


تارتار در مورد اینکه نعمتی نژاد با توپ کشی برد گفت: از این حرف ها هست ولی مربی باید باهوش باشد که با توجه به زمین مسابقه و شرایط بازی و بازیکنانش نتیجه بگیرد. وقتی یک مربی نام و نشان دار ایراد بگیرد می توان تامل کرد اما به ایشان توصیه می کنم فقط در مورد تیم خودش صحبت کند.


تارتار افزود: با توجه به اینکه در ۵ بازی گذشته گلی نزده بودیم بازیکنان ما دچار استرس بودند و بعد از گل اولی که زدیم شرایط خوب شد.


وی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: از الان باید به فکر ۶ بازی بعدی باشیم! بهتر است منطقی سوال بپرسید.