صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 233761398/01/22 - 21:20

پرسپولیس گناوه 4 -خیبر خرم‌آباد 3 ؛ شاگردان نادر جعفری با بردی پرگل در لیگ 2 ماندگار شدند

ورزش بوشهر: پرسپولیس گناوه امروز از هفته بیست وپنجم لیگ دسته دوم(گروه ب) در دیداری حساس و سرنوشت ساز برای بقاء میزبان خیبرخرم آباد بود که این دیدار با برتری چهار بر سه شاگردان جعفری منفرد به پایان رسید.

 

🔴پرسپولیس گناوه 4⃣
⚽️⚽️محمود داری زاده
⚽️عباس مقدم کیا
⚽️فرشادبهاروند
🔵خیبرخرم آباد 3⃣
⚽️مجتبی جادری
⚽️مهدی برم
⚽️سجاد بازیگر

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ پرسپولیس گناوه که برای بقاء نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی داشت بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۰ با گل محمودداری زاده از خیبر پیش افتاد.پنج دقیقه بعد داری زاده موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم پرسپولیس و خودش را به ثمر برساند. در وقت های اضافه نیمه اول عباس مقدم کیا گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد.
در نیمه دوم این تیم مهمان بود که موفق شد در دقایق ۶۹ و ۷۴ مجتبی جادری و مهدی برم به گل برسد و بازی سه بر دو شد. تا اینکه در دقیقه ۸۱ فرشاد بهاروند گل چهارم پرسپولیس را به به ثمر رساند و اختلاف دو برابر شد. در دقیقه ۸۷ سجاد بازیگر گل سوم خیبر را به ثمر رساند و باز اختلاف را به یک گل کاهش داد تا دقایق پایانی با استرس خاصی برای گناوه ای ها دنبال شود. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا پرسپولیس گناوه در دیداری جذاب و پرگل چهار بر سه به پیروزی برسد

 

پرسپولیس گناوه با این برد شیرین ۲۶ امتیازی و با توجه به شکست یک بر صفر مس شهربابک ۲۳ امتیازی مقابل استقلال رامشیر تا حدود زیادی حکم بقاء شاگردان جعفری منفرد در لیگ دسته دوم صادر شد.
پرسپولیس در هفته پایانی فقط به یک تساوی مقابل تیم مدعی آرمان گهر در سیرجان دارد و در شرایطی در صورت شکست هم در لیگ دسته دو ماندگار خواهد شد.