صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 234121398/01/27 - 08:00

دیدار نمایندگان استان بوشهر در لیگ دسته اول و دوم فوتبال رایگان شد

ورزش بوشهر: با اعلام رئیس هیات فوتبال استان بوشهر دیدار شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول و ایران‌جوان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای حضور بیشتر هواداران رایگان اعلام شد.

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد نجفی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در  رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سال‌های متمادی است که روزهای تلخ قرار گرفتن در پیچ و خم سقوط تیم ایران‌جوان را تهدید می‌کند و با این حال هنوز شانس بقا برای ایرانجوان بوشهر وجود دارد که در این زمینه باید دودستگی و نفاق پایان یابد تا هواداران ایران‌جوان با تمام وجود روز چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و از تیم خود حمایت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط با اعضای تیم فوتبال ایران‌جوان نیز تماس‌هایی حاصل شده که سقوط آن‌ها قطعی نشده و باید بازی با شهرداری بم جدی گرفته شود. هنوز روزنه‌هایی برای ماندگاری ایران‌جوان بوشهر در لیگ دسته دوم وجود دارد واگر بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم امیدواریم شاهد بقای این تیم در لیگ دسته دوم کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با زمین چمن نیز همکاری‌های لازم با هر دو تیم  صورت می‌گیرد تا آن‌ها بدون دغدغه زمین تمرین برابر حریف خود ظاهر شود و از هواداران انتظار می‌رود با اتحاد و همدلی در بازی روز سه شنبه و  چهارشنبه نمایندگان استان  خود را تنها نگذارند.

 نجفی در مورد ایران‌جوان اظهار داشت: این بازی یک دیدار حساس و حیاتی برای ایران‌جوان است که با برد یک بر صفر نیز احتمال بقا ایرانجوان بوشهر فراهم می‌شود. با توجه به اینکه تیم‌های نفت تهران و سیاه جامگان در لیگ یک حضور پیدا نکردند سقوط آن‌ها به لیگ سه براساس اعلام مسؤولان سازمان لیگ قطعی است که این مهم زمینه امیدواری برای بقا ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته 2 را فراهم کرده است.

وی در مورد تیم شاهین شهرداری که در لیگ دسته اول فوتبال حضور دارد بیان کرد: با توجه به حساسیت این دیدار انتظار می‌رود با حضور پرشور هواداران شاهد کسب سه امتیاز بازی توسط شاهین شهرداری  و صعود به لیگ برتر باشیم و جشن صعود به لیگ برتر انجام شود.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ابراز کرد: رویارویی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ملوان بندر انزلی به حساسیت این دیدار را دو چندان کرده است. از هفته‌های گذشته به دلیل استقبال بی‌نظیر هواداران از بازی نماینده استان در مسابقات لیگ ازدحام قابل توجهی در ورودی‌های استادیوم شهید بهشتی بوشهر رقم خورد.

وی ادامه داد: دیدار ایران جوان بوشهر و شاهین شهرداری بوشهر با رقبای خود در لیگ دسته اول و دوم فوتبال کشور برای حضور هواداران و حمایت از نمایندگان استان رایگان خواهد بود./فارس