صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 306301398/10/19 - 23:40

سه جوانی که چشم میشو را گرفتند

ورزش بوشهر: مربی کراوت شاهین نگاهی جدی به جوانهای مستعد دارد.

  به گزارش "ورزش بوشهر"؛ تیم امید شاهین چه در سال گذشته و چه در امسال نتایج خوبی گرفته است و بازیهای خوبی را ارائه می کند. که این برگرفته از کادرفنی خوب و بازیکنان مستعد و تشنه موفقیت است.

در زمان ویسی سه جوان جویای نام شناسایی و به جمع بزرگها اضافه شد. هوپناه ، رئیسی و ابراهیمی دو جوان مستعدی که ویسی آنها را به تیم بزرگسالان آورد و ابراهیمی چندین بازی برای شاهین انجام داد. با آمدن میشو این نگاه همچنان در حال شکار جوانهای مستعد است. میشو در چند بازی دوستانه که با تیم امید شاهین برگزار کرد. چشمش سه جوان سرحال و قبراق گرفت. و خیلی زود آنها را به تیم بزرگسالان فراخواند. میشو کاپیتان مهران حاجب (وینگر) و محمد امین حیدری(مدافع) و آرش علیزاده(هافبک دفاعی) را پسندید و با خود به اردوی تهران برد.

اگر کسی اخبار و بازیهای رده های پایه استان را پیگیری کرده باشد حتما با این سه نام آشنا است و می دانند که میشو به خال زده است. و سه جوان آینده دار را انتخاب و در حال پرورش است. این سه نفر در تمامی آیتم های تمرینی اردوی شاهینی ها در تهران حضوری مستمر و با طراوت دارند. و مطمئنا با کمی اعتماد می توانند در نیم فصل دوم و حتی سالهای آتی به کار اهین بیایند و عصای دست این تیم باشند. و با شاهین بدنبال پرواز در آرزوها و بلندپروازی های خود هستند آروزهایی که حالا دست یافتنی تر شده اند البته اگر قدر فرصت بدست آمده را بدانند.