صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411101399/04/11 - 09:30

عبدالهی: تیم فوتبال امید گناوه در شرایط سخت مالی بسر می‌برد

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال امید گناوه گفت: این تیم برای شرکت در ادامه مسابقات لیگ فوتبال دسته دوم کشور در شرایط سخت مالی بسر می‌برد و نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستان است.

به گزارش ورزش بوشهر؛ حسین عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اینکه باشگاه امید بصورت شخصی اداره می‌شود و هیچ درآمد مالی ندارد برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با مشکل جدی مواجه و چشم انتظار مسئولان است.

 

وی اظهارداشت: حمایت مالی این تیم توسط افراد و اسپانسرهایی تامین می‌شد که مغازه یا شرکت دارند اما بدلیل شیوع ویروس کرونا کسب و کار آنان تعطیل شده و درآمدی ندارند.

 

عبداللهی ادامه داد: باوجود چنین مشکلاتی تمرین‌های آماده سازی این تیم برای شرکت در پنج بازی باقیمانده لیگ در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم با حمایت مالی مسئولان و ورزش‌دوستان و خیران و همت بازیکنان به امتیاز لازم دست یابیم.

 

سرمربی تیم فوتبال امید گناوه افزود: این تیم در کوران مسابقات روند رو به رشدی داشت و نتایج خوبی گرفت اما بخاطر تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا از آمادگی لازم دور شد.

 

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی سه ماه لیگ روند آماده سازی تیم پس از نمونه‌گیری و نتیجه تست کرونا بازیکنان بومی و غیربومی شروع شده و تعدادی نیز که هنوز اعلام نشده اجازه تمرین داده نمی‌شود.

 

عبداللی گفت: طبق اعلام فدراسیون فوتبال ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور ۱۴ تیر جاری اعلام شده بود که این زمان تغییر و به هفدهم همین ماه موکول شد.

 

عبدالهی بیان کرد: همه تلاش خود را برای حضور موفق در لیگ بکار خواهیم بست تا در پنج بازی باقیمانده با کسب نتایج خوب امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

امید گناوه به عنوان نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، اترک بجنورد، فولادنوین اهواز، شهیدقندی یزد، اتحاد کامیاران، خیبر خرم‌آباد، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، شهرداری آستارا، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران در گروه الف و در رده دهم قرار دارد.