صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 411141399/04/12 - 14:38

پارس جنوبی جم در انتظار حمایت مدیران

یاداشتی از عبدالباقی صداقت

  

ورزش بوشهر؛ در حال حاضراکثراستانها برای کسب سهمیه لیگ برتر تلاش می کنند تا در سطح اول فوتبال کشورحضور داشته باشندوبرای بدست آوردن چنین موقعیتی بودجه کلانی را هزینه خواهند کرد.

استان بوشهر با داشتن دو سهمیه لیگ برتر فوتبال کشوردر رتبه بالایی قرار دارد ولی متاسفانه مسئولین ورزشی و مدیران ارشد استان حمایت وپشتیبانی لازم از جهت مالی صورت نداده ونسبت به این دو سهمیه با ارزش اهمیتی قائل نبوده وتلاش چندانی انجام نمی دهند .

باشگاه پارس جنوبی جم مستقر در پایتخت انرژی کشور گرفتارمشکلات مالی عدیده ای می باشدواگربزودی بر طرف نشوداز دست دادن یکی از سهمیه ها دور از انتظار نیست.

با توجه به اینکه شاهین شهرداری نیز در جدول رده بندی موقعیت خوبی ندارد،لذا از مسئولین ارشد شهرستانهای جنوبی استان و مدیران حوزه نفت و گاز تقاضا داریم در این چند مسابقه باقی مانده کمبودها و نواقص مالی باشگاه پارس جنوبی جم را مرتفع نموده تا یکی از سهمیه های باارزش که متعلق به جنوب استان میباشددر لیگ برترتثبیت گردد.

همچنین با حمایت شورای شهر و‌شهرداری بوشهردومین سهمیه یعنی شاهین شهرداری نیز در لیگ برتر ماندگارشود.

امیدوارم مدیران بخش های اقتصادی موجود در جنوب استان بودجه مورد نیاز باشگاه پارس جنوبی جم را تخصیص داده و شور ونشاط و شادمانی را برای هواداران و طرفداران فوتبال به ارمغان آورند.

عبدالباقی صداقت