صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412551399/05/06 - 23:46

کامبک نساجی با درخشش ماهینی+عکس

ورزش بوشهر؛ مدافع راست نساجی در نمایش موفق برابر فولاد خوزستان، روی هر سه گل تیمش تاثیرگذار ظاهر شد تا یک شب رویایی را لب ساحل خزر پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، برای جنوبی‌ترین بازیکن نساجی یک شب رویایی مقابل فولاد خوزستان با کام بک فوق العاده رقم خورد؛ جایی که او و هم‌تیمی‌هایش در دل یک بازی جنجالی و پرماجرا در نهایت به سه امتیاز ارزشمندی دست یافتند که می‌تواند در پایان فصل جایگاه مناسبی برای این تیم شکل دهد.

 

در روزی که جواد نکونام پا به استادیومی گذاشت که توانسته بود بعد از سال‌ها نساجی را به لیگ برتر و سطح اول فوتبال برساند، هرگز تصور این را نداشت که ساختار تدافعی فوق العاده تیمش در دیداری که با دو گل از حریف پیش افتاده‌اند در نهایت تن به شکست بدهد.

 

حسین ماهینی مسلما یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان نساجی در این شکست برای جواد نکونام بود. او که بارها در سیبل انتقاد و ترول هواداران پرسپولیس بابت ارسال‌هایش و عدم گلسازی قرار گرفته بود، یک عقده‌گشایی بزرگ را در استادیوم شهید وطنی پشت سر گذاشت. ابتدا این ضربه مواج و با ارتفاع مناسب ماهیین از کرنر بود که کاپیتان شیری با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد تا امیدها به اردوگاه نساجی برگردد.

 

مدافع راست سابق پرسپولیس در ادامه روی پرتاب اوت خود که از زمان حضور در پرسپولیس نیز شگرد داشت، هم تیمی‌ خود را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا اشتباه مدافع فولاد باعث اعلام پنالتی به سود نساجی شود و شیری با حضور پشت این سوت جنجالی گل دوم و تساوی تیمش را به ثمر برساند. ماهینی دومین تاثیرگذاری خود در این بازی را با ایجاد موقعیت پنالتی برای تیمش شکل داد.

 

ماهینی در صحنه پایانی نیز پاس قبل از گل پیروزی بخش تیمش را روی ارسالی که مدت‌ها بود از او دیده نشده بود، به جا گذاشت. مدافع راست سرخ‌ها بعد اعلام خطا برای این تیم، پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و با ارسالی دیدنی توپ را در نقطه‌ای فرستاد که روح الله باقری آن را با یک ضربه سر در موقعیت گلزنی برای ممشلی قرار دهد و کامبک این تیم نهایی شود و نساجی در یکی از عجیب‌ترین شب‌های حسین ماهینی یک کامبک بزرگ به نام خود کند.