صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412741399/05/10 - 13:12

محتشم رئیس هیات فوتبال بوشهر: مشکل تیم‌های بوشهری مالی نیست/ مامورکنترل دوپینگ باید از طرف فدراسیون اعزام شود

ورزش بوشهر؛ رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: درخواستی برای اعزام مامور کنترل دوپنگ نداشته‌ایم چون پارس جنوبی و شاهین هم استانی هستند و پشت پرده خاصی ندارند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ امیرحسین محتشم در خصوص دربی بوشهری که فردا بین دو تیم پارس‌جنوبی و شاهین شهرداری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این بازی حساس است به جهت آنکه هر دو تیم در پایین جدول قرار دارند. اگر شاهین این بازی را از دست بدهد تقریبا سقوطش قطعی می‌شود اما پارس جنوبی شرایط بهتری دارد و همچنان امیدوار است.

 

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در خصوص اینکه با وجود شرایط خوب این استان از لحاظ منابع انرژی، دو نماینده لیگ برتری بوشهر برای بقا می‌جنگند عنوان کرد: تیم‌های بوشهری مشکل مالی ندارند. بازیکنان هر دو تیم تا به حال بالای 60 الی 70 درصد دریافتی داشته‌اند و شرایطشان‌ نسبت به بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بهتر است. این طور نیست که عدم نتیجه‌گیری آن‌ها به خاطر مسائل مالی باشد و بیشتر به لحاظ مدیریتی است. البته حال پارس جنوبی با آمد بهرام رضائیان بهتر شده و در مسیر رشد قرار گرفته اما تیم شاهین هنوز این شرایط را ندارد.

 

محتشم در خصوص حضور مامور کنترل دوپینگ در مسابقه فردا عنوان کرد: چون این دو تیم در منطقه سقوط قرار دارند مسابقه حساسیت دارد و قرار بر این شده که عزیزان تشریف بیاورند. البته تا به حال حاشیه خاصی در مورد دوپینگ در بوشهر نداشته‌ایم. درست است که بعضی از دوستان و بازیکنان سابق حاشیه‌سازی می‌کنند اما در کل فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم و بعید می‌دانم مشکل خاصی به وجود بیاید.

 

وی ادامه داد: مامور کنترل دوپینگ باید از طرف فدراسیون اعزام شود اما هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند. ما هم درخواستی در این مورد نداشته‌ایم. چون پارس جنوبی و شاهین هم استانی هستند و نگاه‌شان به هم این طور نیست. آن‌ها پشت پرده خاصی ندارند و قطعا بحث و حاشیه خاصی هم نخواهند داشت که بخواهیم این موضوع را خیلی حساس کنیم. البته چون به آخر لیگ نزدیک شده‌ایم، سختگیری‌ها بیشتر شده مانند این موضوع که فدراسیون اعلام کرده روسای هیات‌ها‌ی فوتبال باید به عنوان نماینده هیات در مسابقات حضور داشته باشند./فارس