صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412761399/05/09 - 18:40

جلسه مدیریت منطقه ویژه با عوامل باشگاه/حمایت ویژه سازمان اقتصادی انرژی پارس از باشگاه

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی طی جلسه‌ای که با اعضای باشگاه داشت، به آنها برای ادامه مسیر امیدواری داد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ صبح امروز بهرام رضاییان و سیروس پورموسوی مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی جم به اتفاق محمدنوری کاپیتان تیم و رحیم خطیب در یک نشست صمیمی با ایرج خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دیدار کردند.

 

در این دیدار دوستانه ، خرمدل ضمن تقدیر و تشکر از استاندار بوشهر و دکتر احمدی نماینده محترم مجلس در شورای اسلامی و تلاش های صورت گرفته ایشان در جهت کمک به تیم افزود در طی چند روز آینده بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت میگردد.

 

وی در ادامه ضمن خوش آمدگویی به پورموسوی و تمجید از عملکرد فنی تیم پارس جنوبی به تشریح مشکلات گذشته و راهکارهای موجود برای ایجاد شرایط پایدار در اداره تیم صحبت کرد و از حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم پارس جم سخن گفت.

 

همچنین در این نشست بهرام رضاییان درباره موانع پیش روی تیم در ادامه مسابقات گزارشی ارائه کرد.

 

در این نشست صمیمی که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید سید سیروس پور موسوی سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز خرسندی از اینکه خرمدل نگاهی فوتبالی دارد و مسائل تیم را به طور دقیق پیگیر است برگزاری این جلسه دوستانه را به فال نیک برای برطرف شدن مشکلات مالی گرفت.

 

در پایان جلسه پس از تقدیر و تشکر خطیب سرپرست پارس جنوبی جم از توجه و حمایت ایرج خرمدل و اشاره به اهمیت بقا این تیم در لیگ برتر برای هواداران جمی محمد نوری به عنوان کاپیتان درباره برخی مشکلات صحبت کرد و افزود که در سایه حمایت های مدیریتی و مالی بازیکنان هم قسم شده اند تا سهمیه پارس جنوبی جم را در لیگ برتر حفظ کرده تا باعث شادی مردم جنوب استان بوشهر شوند.