صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424561399/06/24 - 08:20

نماینده جنوب استان بوشهر: حمایت جدی از تیم پارس جنوبی جم صورت گیرد

ورزش بوشهر؛ نماینده جنوب استان بوشهر گفت: حمایت جدی از تیم پارس جنوبی جم توسط وزارت نفت صورت گیرد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ موسی احمدی اظهار داشت: پیرامون مسائل و مشکلاتی که در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر وجود داشت، نشستی با وزیر نفت انجام شد و قریب به یک ساعت در خصوص مشکلات مختلف تبادل‌نظر شد.

 

وی تصریح کرد: موضوعات مختلفی نظیر توجه به بحث اشتغال، موضوعات مطرح‌شده در شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، توجه جدی به بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت در قبال محیط پیرامونی و حمایت جدی از باشگاه پارس جنوبی جم مطرح شد.

 

نماینده جنوب استان بوشهر افزود: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به منطقه دارند و با مسائل و مشکلات محیط پیرامونی آشنا است.

 

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص جزئیات حمایت از تیم پارس جنوبی جم در دیدار با وزیر نفت ابراز داشت: طی نامه‌ای که در تاریخ ۱۸ شهریور ماه به وزیر ارسال شده بود از وی خواسته بودم که حمایت جدی از این تیم و باشگاه در خصوص مسائل مالی و مدیریتی صورت گیرد و هیچ‌گونه محدودیت قانونی برای حمایت نفت از این تیم وجود ندارد.

 

وی افزود: زنگنه دستور مکتوب و صریح جهت حل این مشکل و تعیین تکلیف فوری تیم پارس جنوبی را داده است که بر این اساس منتظر نتایج بسیار مثبتی برای تیم پارس جنوبی جم هستیم.

 

نماینده جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به جنوب استان بوشهر دارد و همواره در موضوعات و مشکلات مختلف همراه ما بوده است که جا دارد از وی تشکر ویژه‌ای داشته باشم./مهر