صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 424601399/06/25 - 18:08

کریم‌زاده: قائدی گفت بیا استقلال، موفق‌ می‌شویم

ورزش بوشهر؛ بازیکن جدید استقلال انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب این تیم دارد؛ او می‌گوید رویای کودکی‌اش پوشیدن پیراهن استقلال بوده و برای آن زحمات زیادی کشیده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، متین کریم زاده مدافع – هافبک چپ پای فصل گذشته پارس جنوبی یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست و حالا انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب آبی ها دارد. کریم زاده اگرچه به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست همراه آبی ها به قطر برود اما دلش با تیم است و برای استقلال در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کند.

 

این بازیکن 21 ساله که در ترکیب تیم ملی امید نیز یکی از بهترین نفرات ایران بود، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"‌صحبت های جالبی انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 

 

**اتفاق ویژه‌ای در زندگی ام رخ داد

خیلی خوشحالم که در زندگی فوتبالی‌ام اتفاق ویژه ای رخ داده و در خدمت تیم پرافتخار و پرهوادار استقلال هستم. قطعا تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم همه جوره در خدمت تیم باشم و شک نکنید برای تاثیرگذار بودن از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

**از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتم

اینکه از کودکی استقلالی بودم صحت دارد. من همیشه از دوران کودکی پیگیر نتایج استقلال بودم و طرفداری این تیم را می‌کردم. حتی پیراهن های این تیم را داشتم. از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم هم همیشه به خودم می‌گفتم کاش روزی برسد که پیراهن استقلال را بپوشم و به نوعی می‌توان گفت از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتم.

 

**با میلیچ و زکی‌پور جناح چپ را بیمه می‌کنیم

استقلال در پست دفاع چپ بازیکنان باکیفیتی دارد . آقای زکی پور و آقای میلیچ هردو بازیکنانی با قابلیت بالایی هستند که برایشان احترام قائلم. با این حال قطعا من با انگیزه بالا تمام تلاشم این است که رقابت سالم ورفاقت خوبی با هم تیمی های جدیدم داشته باشم. همه ما تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نام بزرگ استقلال را همچون گذشته به اوج برسانیم و برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران از جان مایه می‌گذاریم. قول می‌دهم که امسال جناح چپ استقلال را بیمه می‌کنیم.

 

**برای حضور در استقلال خیلی سختی کشیدم

قطعا با تلاش انسان به هدفی که دارد می رسد. من هم سعی کردم و انگیزه زیادی داشتم که روز به روز پیشرفت کنم که به هدفم برسم. یادم هست طی سال های گذشته خیلی زحمت کشیدم و روزهای سختی را گذراندم. خیلی خوشحالم که به استقلال آمدم و امیدوارم با بازیکنان خوبی که داریم و حمایت هواداران خوب استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

**قایدی گفت بیا استقلال

مهدی قایدی بازیکن باکیفیت و قابلیت بالایی است. من و مهدی همشهری هستیم و از بچگی در تیم های پایه باهم بازی می کردیم. در شاهین از نونهالان تا نوجوانان هم تیمی بودیم و قطعا برای حضور در استقلال نیاز به مشورت داشتم. مهدی با توجه به تجربه حضوری که در استقلال داشت یکی از کسانی بود که بااو مشورت کردم. او به من گفت به استقلال بیا تا با هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

**به آینده استقلال خیلی امیدوار هستم

قطعا برای پیشرفت و موفقیت تیم و خودم همه تلاشم را می کنم. امیدوارم بتوانم در پست خودم مثمرثمر باشم و دل هواداران را شاد کنم. به امید خدا و تلاش بچه ها و درایت کادرفنی و زحمات کادر مدیریتی باشگاه سعی می کنیم استقلال را به جایی که استحقاقش است، برسانیم. همه ما به آینده خوب استقلال امیدواریم.

 

**دوست داشتم در آسیا کنار استقلال باشم

قطعا دوست داشتم در این شرایط حساس در لیگ قهرمانان کنار تیمم باشم ولی قسمت نبود. انشاالله صعود که کردیم، با نظر محترم کادرفنی از دور بعد به تیم اضافه می شوم.