صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 435891399/07/27 - 19:01

گلایه های مدیرعامل شاهین عامری: مسئولین استان فوتبال نمی خواهند

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل باشگاه شاهین عامری به دلیل عدم حمایت مسئولین استان از فوتبال گلایه مندی خود را اعلام نمود.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ عباس صفری مدیرعامل باشگاه شاهین بندر عامری در گفتگوی اختصاصی با ورزش بوشهر گفت: حدود دو ماهی میشود که به لیگ دو کشور صعود کردیم در این مدت رایزنی های زیادی با مسئولین بخش، نماینده مجلس، اداره کل ورزش و.... انجام دادیم حتی با چند اسپانسر هم صحبت‌هایی کردیم ما تمام تلاش خودمان را کردیم اما متأسفانه به در بسته خوردیم.

 

صفری در خصوص عدم همکاری با یک اسپانسر گفت: این اسپانسر خواسته های نامعقولی داشت به همین دلیل نتوانستیم با آنها همکاری کنیم. 

 

وی افزود: صحبت‌هایی با کرمی نماینده مجلس داشتیم و ایشان به ما اعلام کرد که فعلا دست نگه دارید.

 

مدیرعامل شاهین عامری با اشاره به اینکه اکثر تیم ها شروع کرده اند و در حال بستن تیم هستند و حتی تمرینات خود را شروع کرده اند اما ما متأسفانه همچنان بلاتکلیف هستیم و در انتظار کمک مسئولان که انشالله بیایند پای کار تا ما هم بتوانیم استارت کار را بزنیم.

 

وی در ادامه گفت: در سطح استان به اندازه کافی بازیکن مستعد هست و نگرانی بابت این موضوع نداریم. بیشتر نگرانی ما بابت هزینه های البسه، تمرینات، سفرها و قراردادها هست و طبق برآوردی که کردیم حداقل دو میلیارد و نیم هزینه می شود. اگر اداره کل پانصد میلیون تومان به ما کمک کند ما می توانیم استارت کار را بزنیم و در طول فصل کم کم پول به ما تزریق کنند ما مشکلی نخواهیم داشت.

 

عباس صفری یادآور شد: استان‌های دیگر مثل کرمان فقط یک مس دارند مس سرچشمه، مس کرمان و... یا خوزستان ببینید چندتا تیم به اسم نفت دارند و در تمام لیگهای کشوری حضور دارند چرا در استان ما اینگونه نیست؟ 

 

مدیرعامل شاهین عامری در ادامه با گلایه از مسئولین استان گفت: در استان ما چقدر پتانسیل وجود دارد چقدر پتروشیمی هست اما متأسفانه مسئولین استان ما نمی خواهند. اگر مسئولین ما فوتبالی بودند و می خواستند الان جایگاه فوتبال ما اینجا نبود مگر چند تیم در لیگهای کشوری داریم؟ ما اینهمه پتروشیمی در استان داریم چه اشکال داشت می‌گفتند برای این تیم ها مبالغی در نظر گرفته شود. 

 

وی در خاتمه یادآور شد: انشالله طی این هفته وضعیت ما مشخص می شود که انشالله به امید خدا بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم.