صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 435941399/07/28 - 19:50

آغاز تمرینات تیم بزرگسالان طی ۴۸ ساعت آینده / ورودی و ثبت نام تیمهای پایه شاهین در سامانه سازمان لیگ انجام شد

ورزش بوشهر؛ تمرینات تیم بزرگسالان طی ۴۸ ساعت آینده شروع می شود. ورودی و ثبت نام تیمهای پایه شاهین شهرداری در سامانه سازمان لیگ انجام شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از روابط عمومی یاشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، سعید مسیگر در گفتگویی اظهار داشت : طی جلسه ای که بعدازظهر امروز با حضور دکتر صالحیان شهردار محترم بوشهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرداری برگزار شد ، مقرر شد تمرینات تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر طی ۴۸ ساعت آینده آغاز شود و در همین راستا با چند گزینه سرمربیگری نیز در حال مذاکره هستیم.

 

مسیگر افزود : جا دارد تشکر ویژه ای از جناب جمیری نماینده مردم بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی ، جناب گرواند استاندار محترم بوشهر داشته باشم که با پیگیری های مستمر خودشان نقش اصلی در کسب مجوز تیمداری شهرداری در فصل جدید را ایفا کردند.

 

وی اشاره کرد : نگاه ویژه جناب دکتر صالحیان به مقوله ورزش و تیم بزرگسالان و همچنین فعالیت تیمهای پایه بسیار تحسین برانگیز است و با مساعدت ایشان و مجموعه شهرداری ورودی تیمهای پایه جهت حضور در رقابتهای کشوری پرداخت و ثبت نام بازیکنان در سامانه نیز با همکاری همیشگی و صمیمانه هیات فوتبال استان و سازمان لیگ انجام خواهد شد.