صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 435961399/07/28 - 22:10

وزيري مديرعامل باشگاه ایرانجوان: نمی توانیم وقتمان را برای صحبت‌های اشخاص تلف کنیم

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل ایرانجوان بوشهر گفت: طی صحبتی که مسئولین داشتیم بدنبال آوردن سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم باشگاه را به درآمد پایدار برسانیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ علی وزيري مديرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفتگوی اختصاصی با ورزش بوشهر گفت: همانطور که اعلام شده انشالله از فردا صبح (سه شنبه 29مهر) در زمین چمن شهدا تمرینات ایران جوان بوشهر با حضور آقای محتشم رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان باشگاه ایرانجوان جهت شرکت در مسابقات فصل جاری لیگ دو کشور شروع می‌شود.

 

وی در خصوص بودجه بندی برای فصل جاری گفت: تا الان کسی نه به ما کمک کرده است و نه کسی هم اعلام کمک کرده است. برای همین فعلا بحث بودجه بندی را نمی توانیم مطرح کنیم. چون هنوز مأخذ کمک‌هایی که پیش بینی شده به واقعیت تبدیل نشده است. مسلما برای امسال بین3 تا 4 میلیارد تومان برآورد هزینه هست ولی تخصیص این برآورد بودجه از کجا باید باشد پیگیر آن هستیم. امروز صبح هم جلسه ای با آقای محتشم داشتیم و قرار شد نامه ای به آقای استاندار نوشته شود تا پشتیبانی لازم صورت پذیرد.آقای محتشم از زمانی که آمده است پیگیر فوتبال استان بوده اند. فردا هم به دیدار آقای بهروزیان فرد رئیس اداره کل ورزش و جوانان خواهیم رفت تا ضمن تبریک هفته تربيت بدني، راهکاری را جهت تحقق بودجه باشگاه پیدا کنیم. 

 

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در خصوص بدهی باشگاه یادآور شد: بخشی را که شخصا در دو مورد پرداخت کرده ام. صحبت کردیم که مابقی را فرصت بدهند. آقای محتشم هم با فدراسیون تماس گرفته است و برایمان زمان گرفته است.

 

وزيري با اشاره به برنامه آکادمی افزود: برنامه کاملی است در همین خصوص آقای حمید معماری هم به‌عنوان مدیر آکادمی انتخاب کردیم و سعی کردیم از کادر متخصص بومی استان که در این زمینه زحمت کشیده اند استفاده کنیم و همچنین بتوانیم از امکانات استان نیز به نفع بچه های استان در این راه بهره ببریم.  برای امکانات آکادمی هم طرح بسیار وسیعی داریم. بحرحال ایشان در حد بین المللی طرح داده اند و ما هم در کنار ایشان هستیم و با کمک مسئولین و امکانات شخصی که در اختیار داریم مصمم هستیم که آکادمی را در سطح بالایی شروع کنیم. 

 

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان سرمایه گذاری برای زمین های باشگاه جهت حل مشکلات مالی گفت: چندین ملاقات با مسئولین استان داشتیم و پیشنهاد همه این بود که ما هم کمک میکنیم و بیایید پیگیری کنید تا سرمایه گذاری جذب شود و با همکاری مسئولین و باشگاه بر روی پلاک هایی که ایرانجوان دارد بصورت مشارکت سرمایه گذاری کنند. و نتیجه آن، هم به سود استان باشد و هم برای باشگاه درآمد پایداری باشد. در این مورد همه دوستان از جمله اعضای هیئت مدیره کمک کردند از چندین سرمایه گذار داخل استان و خارج از استان دعوت شده است، آمدند و بازدید کردند و یک سری طرح هایی را داده اند. و پیگیر هستند که یک سری امکانات فراهم شود و انشالله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مقامات مسئول بتوانیم تیمی تشکیل بدهیم که این جایگاهی که متعلق به مردم است انشالله بتواند به نتایج خوب و مطلوبی برسد. 

 

وی در خصوص اینکه سرمایه گذاری می تواند راه نجات باشگاه ایرانجوان باشد افزود: بله دقیقا می تواند همین‌گونه باشد ولی خُب متأسفانه به سبب مشکلاتی که به هر حال دست اندر کاران اسبق باشگاه در جامعه قضایی ایجاد کردند. که از روی عدم مدیریت یک سری مشکلات پیش پا افتاده که می توانستند حل کنند که البته بدلیل سوءمدیریت بوده است نه سوءنیت در عدم اداره کردن امورات باشگاه باعث شده است که این مشکلات بزرگ شود و سد راه شود. الحمدالله مسئولان قضایی کمک کردند و مشکلات حل شده است و تا حد زیادی مشکلاتی که در مسیر سرمایه گذاری بود حل شده است. امیدارم بتوانیم به گونه ای رفتار کنیم که دیگر به سمتی نرویم که کمک شود، کمک هایی که بعضا به سمت و سویی می‌رود که باعث دردسر می‌شود. انشالله از پتانسیل خود باشگاه ایرانجوان استفاده کنیم. منتهی بحثی هست که لیگ کشور معطل ما نمی‌شود که ما بیاییم سرمایه گذاری کنیم یا اینکه مشکلات حقوقی و داخلی مان را حل کنیم. آنها کار خودشان را می کنند ما باید تدابیری بیاندیشیم. نمی توانیم به هوادار بگوییم ما فوتبال را کنار بگذاریم و ساختارمان را درست کنیم. هواداران ما فوتبال شان را می خواهند. به هر صورت ما باید تدبیری کنیم که هم راهمان برویم و هم ساختارسازی را انجام دهیم. 

 

وزيري مديرعامل باشگاه ایرانجوان در خصوص صحبت‌های جعفر پورکبگانی گفت: من صحبتی را نشنیدم و اطلاعی ندارم. وقتی هم نداریم که بخواهند صحبتی در مورد ایرانجوان بکند. نمی دانم ایشان چه صحبتی کرده اند و آیا لازمه ی جوابگویی هست یا خیر. یا ابلاغ کتبی باشد که مطیع جواب کتبی باشد نمی دانم. باشگاه وکیل دارد، دایره حقوقی دارد و آنها می توانند در این زمینه پاسخ بدهند. در مورد صحبت‌های شفاهی اشخاص ما نمی توانیم وقتمان را برای پاسخگویی تلف کنیم. اگر موردی باشد وکیل باشگاه آقای حبشی و هم دایره حقوقی باشگاه آنها حتما پاسخ می‌دهند ولی ما چیزی که قابل پاسخ باشد را نشنیدم. حتما اگر مواردی باشد و اعلام کنند جواب می‌دهیم.