صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 457231399/08/28 - 00:01

ایرانجوان را هم دریابید/شورای شهر تابوی فرق گذاشتن را بشکند

شورای شهر بوشهر باشگاه ریشه دار و 70ساله ایرانجوان را نیز حمایت کند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شورای شهر بوشهر باید چترش بر سر همه باشد و فقط به سوگلی توجه نداشته باشد. از اینکه هر ساله مصوبات میلیاردی دارد مطمئنا حب و بغضی بر کسی نیست اما انتظار میرود شورا به معنای واقعی شورای شهر بوشهر باشد و همه .را بک چشم ببیند اگر هم که نمی شود با دو چشم همه را یکی ببیند

از سال گذشته مصوبه ای برای ایرنجوان به تصویب رسید و الحمدالله بخشی از آن تزریق شد اما مبلغ قابل توجه ای از آن که کمتر از 300 میلیون تومان می باشد همچنان در کوچه پس کوچه های بدقولی و بدعهدی اسیر است. از شورای شهری که حالا خون تازه ای به آن تزریق شده است این توقع میرود که تابوی فرق گذاشتن را بشکند و به این تیم قدیمی که ریشه در خاک و جان این کهن دیار دارد توجه بیشتری شود.

خواسته زیادی نیست بالاخره این شورا ، شورای یک قشر خاص نیست بلکه نماینده تمامی مردم است و بایستی که به خواسته های بحق همه مردم به یک چشم نگاه کرد. درست است که فرصت اندک است اما همین فرصت اندکی که خداوند برای شما در جهت خدمت به مردم قرار داده است را باید غنیمت شمرد. بقول شاعر خیلی زود دیر می شود.

امسال که ایرانجوان عزم خود را جزم کرده و بار صعود بسته چه خوب که همه با هم در این هدف سهیم باشیم. پرداخت مابقی مصوبه قبلی و تصویب مصوبه ای خوب برای سال جاری می تواند فراقی که در پَسِ مصوبات قبلی نهفته است را از بین برد و با اندکی تدبیر می توان امیدها را زنده نگه داشت.