صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 47201396/07/15 - 20:00

دلگرم آخرین تیر ترکش ایرانجوان است؟؟؟

ورزش بوشهر: از حرف هایی که آقای دلگرم بعد از باخت 3 بر 1 مقابل خونه به خونه می زنند بوی خوشی نمی آید

به گزارش ورزش بوشهر؛ همه باید کمک کنند تا ایرانجوان تنها نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک کشور موفق شود. اما آنچه امروز به جایی نرسد فریاد است، همانطور که نرود میخ آهنین در سنگ، تمامی حاشیه هایی که این روزها گریبان ایرانجوان را گرفته است قبلا توسط قلم بدستان ورزشی نویس به مسئولان این باشگاه تذکر داده شده است، از زمان بستن تیم و استفاده از کادرفنی و بعد نوع تفکراتی که از نظر فنی بر این تیم حاکم شد، این علاج بعد از واقعه هم علاج نیست.

از حرف هایی که آقای دلگرم بعد از باخت 3 بر 1 مقابل خونه به خونه می زنند بوی خوشی نمی آید و باید قبل از بستن قرارداد نجومی 250 میلیون تومانی با ایرانجوان می زد. اگر قرار باشد برای توجیه و حل مسائل باز از نداشتن جوراب و کاور و گروگانگیری در هتل و فروختن موتورسیکلت صحبت شود بهتر است نیامده یک تصمیم دیگری بگیرند و یا قصه های جورواجور جدید طرح نمایند. این قدر دلسوخته روی دستمان مانده که دیگر کسی تحمل این مصیبت خوانی ها را ندارد، شما تا نیم فصل ده هفته را پیش رو دارید یعنی 30 امتیاز عالمانه بگوئید از این امتیازات باقیمانده چقدر آنرا برای ماندن و فرار از سقوط خواهید گرفت. بهتر نبود به جای تهدید و کوچک کردن بازیکنان خود که لااقل تا نیم فصل به آنها احتیاج دارید با رفتارهای انگیزشی برخورد می کردید. شما می گوئید ایرانجوان راه سختی در پیش دارد این که اظهرمن الشمس می باشد مگر تیم های صدر جدول راه سختی برای قهرمانی در پیش ندارند؟ یکی برای رفتن به لیگ برتر باید مبارزه کند و تیم دیگری برای فرار از سقوط در این ماراتن یکساله کار همه سخت می باشد. اگر ایرانجوان به شفاخانه شما پناه آورده است بفرمائید برای این تن تب دار چه نسخه ی فنی قرار است بپیچید. آیا مسئولین باشگاه ایرانجوان هنگام بستن قرارداد مشخص کرده اند که از شما چه می خواهند؟ یا شرط اصلی فقط مبلغ قرار داد بوده است؟ شما می دانید این ورود و خروجی که از آن صحبت می کنید چه هزینه ای روی دست باشگاه ایرانجوان می گذارد؟ مگر شما بی گدار به آب زده اید یا با مطالعه وارد این کارزار شده اید؟ به همه بگوئید در متن و بندهای قرارداد، تعهد شما نسبت به ایرانجوان چیست؟

جملات توجیه کننده و بهانه تراشی ها که همیشه بوده، می ترسیم که بعد از آن نیز ادامه داشته باشد. به فکر چاره اندیشی و نتیجه گرفتن در همین مقطع زمانی باشید.