صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 502241399/12/02 - 11:38

نصرتی: مسائل فنی ما تحت‌الشعاع برنامه‌ریزی بد قرار گرفت

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: وقتی تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید و باشگاه هم هیچ کار انگیزشی انجام نمی‌دهد منِ سرمربی دیگر باید چه کار کنم؟

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ محمد نصرتی در خصوص توقف پارس جنوبی جم مقابل چوکا تالش در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اظهار داشت: نیمه اول کنترل بازی را در دست داشتیم اما در ادامه بچه‌ها از نظر بدنی کم آوردند و واقعا خستگی مشهود بود. ما مسلط به بازی بودیم اما روی ضد حمله گلی خوردیم که مشکوک به آفساید بود. سپس سعی کردیم با توجه به این که حریف فشرده دفاع می‌کرد و فضاها را از ما گرفته بود، از کناره‌ها فشار بیاوریم. روی همین برنامه آنها را وادار به اشتباه کردیم، به گل رسیدیم و بازی مساوی شد.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی تصریح کرد: اما در کل مسائل فنی ما تحت‌الشعاع برنامه‌ریزی بد باشگاه است. برنامه‌ای که مدنظر من برای این هفته بود عملی نشد. سفر ما از جم تا رشت، طولانی بود. تیم ما از جم به عسلویه رفت. آنجا پرواز نبود یا بلیت نگرفتند، نمی‌دانم، در فرودگاه آواره بودیم. یک روز در عسلویه ماندیم، ساعت 4:30 صبح به بوشهر رفتیم و سپس از بوشهر راهی رشت شدیم.

 

وی افزود: بازیکنان من دو روز تمرین را از دست دادند، این به کنار، دو روز هم ساعت 4:30 و حدود 6 صبح از خواب بیدار شدند. در واقع ما نه خوب تمرین کردیم و نه استراحت خوبی داشتیم. وقتی این شرایط را داریم نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم. تیمی که می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند نباید این شرایط را داشته باشد. تمرینات ما در ابتدای فصل به خاطر مجوز وزارت نفت دیر شروع شد و حالا از این طرف هم مشکلات این چنینی ما را اذیت می‌کند.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد این که گفته می‌شود پیش از بازی با چوکا قهر کرده و با ترک اردوی تیم به تهران رفته،گفت: قهر نکرده بودم، من در تهران بودم و بحث قهر نیست. بحث بی‌تفاوتی، دلزدگی و دلسردی است. طبق برنامه‌ای که به سرپرست تیم دادم قرار بود بعد از بازی با خوشه طلایی، بازیکنانی که بازی کردند به ریکاوری بپردازند و بازیکنانی هم که بازی نکردند تمرین پرفشار داشته باشند. بعد از آن قرار بود تیم به تهران بیاید اما برنامه ما را به هم ریختند. گفتند چهارشنبه مستقیم از عسلویه به رشت می‌رویم و به این ترتیب برنامه‌ای که من داده بودم به هم ریخت و من هم از تهران به اردوی تیم برگشتم.

 

وی افزود: همه اینها به مسائل مالی برمی‌گردد. گفته می‌شد که در لیگ دسته اول می‌توانند بهتر هزینه کنند اما الان نمی‌دانم قصد تیم‌داری دارند یا خیر؟‌ اگر می‌خواهند تیم‌داری کنند رویه‌اش این نیست و اگر نمی‌خواهند اعلام کنند که ما تکلیفمان را بدانیم. پنجشنبه یک بازی در جام حذفی داریم و قصد دارم در این مسابقه از بازیکنان جوانی که تا به حال کمتر بازی کرده‌اند استفاده کنم اما نمی‌دانم زمین تمرین در اختیارمان هست یا خیر؟ زمین ثابت و دوش نداریم و همه این مسائل باعث می‌شود بازیکنان نتوانند خوب ریکاوری کنند.

 

نصرتی تصریح کرد: ما تا الان فقط 20 درصد دریافتی داشتیم و اگر سازمان لیگ قراردادها را منتشر کند مشخص می‌شود در موضوع قراردادها جزو تیم‌های متوسط رو به پایین هستیم. انگار این تیم برای مسئولان مهم نیست. زمین جم زمانی یکی از باکیفیت‌ترین زمین‌های ایران بود اما الان از بین رفته و حتی به آن آب هم نمی‌دهند.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد این که این تیم در ابتدای فصل نتایج خوبی در لیگ آزادگان گرفت و به مرور دچار افت شد، اظهار داشت: اوایل خوب کار می‌کردیم، چون با صحبت و تمرین دادن تلاش کردیم تیم را در سطح بالایی نگه داریم  اما مگر من چقدر می‌توانم انگیزه بدهم؟ با گذشت زمان انگیزه‌ها از بین رفت. 5-4 هفته پشت سر هم بردیم اما دریغ از یک ریال پاداش. هر چه زمان گذشت تعهدات باشگاه عملی نشد. 

 

وی افزود: وقتی تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید و باشگاه هم هیچ کار انگیزشی انجام نمی‌دهد منِ سرمربی دیگر باید چه کار کنم؟ همان طور که گفتم ما یک زمین ثابت تمرین هم نداریم و این مساله خستگی تیم را بیشتر می‌کند. باید اراده‌ای باشد اما اصلاً نیست. من قصد جدایی ندارم اما مسئولان باشگاه باید به تیم اهمیت و اراده‌ای از خودشان نشان بدهند.

 

نصرتی در مورد اینکه آیا برای تقویت پارس جنوبی لیستی به باشگاه داده، گفت: هنوز نه اما قطعا لیست می‌دهم. چند بازیکن را مدنظر داریم و باید این تیم تقویت شود چون ما در ابتدای فصل تیم را دیر بستیم و تقریبا جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که این کار را انجام دادیم./فارس