صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 389951399/02/30 - 02:04

نگاهی به عزل اسدی ؛ محتشم بدنبال تسویه حساب یا اجرای فرامین آقای رئیس!؟

ورزش بوشهر؛ طی حکمی از سوی امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ، سید عباس موسوی به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان جم منصوب شدند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد اسدی رییس هیات فوتبال شهرستان جم که زحمات زیادی در سال های گذشته برای رشد فوتبال در این شهر کشیده بود در اقدامی ناگهانی و عجیب و البته از قبل طراحی شده از سمتش برکنار شد. 

 

اسدی تا قبل از انتخابات یار غار محمد نجفی بود، و حتی شنیده می شد از طرف اداره کل چندین بار از نجفی خواسته شده بود که اسدی را برکنار کند ولی محمد نجفی پای او ایستاده بود. اما می توان گفت اسدی با دستان خودش راه را برای برکناری خود باز کرد آنهم نصف شب در کنار عمارت کازرونی بعد از کلی صحبت با دو عضو هیات فوتبال در مورد انتخاباتی که قرار بود صبح برگزار شود به یکباره مسیر خود را از نجفی و گزینه مدنظر وی جدا کرد و رأی خود را به کیسه محتشم انداخت. شاید اسدی فکرش را هم نمی کرد که همچین روزی در انتظارش است. 

 

دومین دلیل که می توان در برکناری اسدی دخیل دانست که همواره در حمایت از پارس جنوبی جم برخاسته بود مخصوصا در همین اواخر و ماجرای کمک مالی به پارس و بلوکه شدن آن که حسابی سر و صدا بلند کرد و به همین خاطر با مدیران استانی نیز اختلافاتی پیدا کرده بود.

 

شنیده می شود این دو دلیل و فشارهای اداره کل برای عزل وی در نهایت به ثمر رسید و محتشم حکم عزل وی و معرفی سرپرست جدید را امضا کرد. 

 

جالب اینکه در مراسم معارفه رییس جدید هیات فوتبال جم هیچ دعوتی هم از اسدی نشد. از طرف دیگر مراسم معارفه رییس هیات فوتبال جم در محل اداره کل ورزش و جوانان بوشهر برگزار شد تا شایعات درباره دخالت بهروزیان فر رییس اداره ورزش استان در تصمیمی که درباره اسدی گرفته شده مطرح شود.