صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 390011399/02/31 - 14:25

ادامه تصمیمات عجیب محتشم؛ جایگزین اسدی 24 ساعته برکنار شد!

ورزش بوشهر: هیات فوتبال شهرستان جم این روزها اتفاقات عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، دو روز قبل بود که امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر در حکمی غیرمنتظره و عجیب عباس موسوی را به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان جم منصوب کرد. از این رو کنار گذاشتن اسدی با واکنش بسیاری از مسئولان شهرستان جم مواجه شد و البته که مشخص شد این تصمیم با دخالت مستقیم بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر صورت گرفته است.

 

این اتفاقات اما پایان ماجرا نبود و با گذشت 24 ساعت از معارفه موسوی به عنوان سرپرست هیات فوتبال جم، محتشم که فردی فوتبالی است حکم دیگری زد که به منزله برکناری رییس منصوب خودش بود! او که صراحتا اعلام کرده بود بنا به درخواست مدیرکل اداره ورزش استان تصمیم به برکناری اسدی گرفته، تنها یکروز بعد از انتخاب فرد جدید او را برکنار کرد و یک سرپرست برای هیات جم انتخاب کرد.


حالا خبر می رسد با توجه به اینکه محتشم رابطه خوبی با محمد اسدی دارد حالا بار دیگر شایعه بازگشت رییس موفق به هیات فوتبال شهرستان جم قوت گرفته است. البته برخی از پیشکسوتان فوتبال جم با محتشم درباره بازگشت اسدی صحبت کردند و با توجه به اینکه رییس هیات فوتبال استان بوشهر هم اعلام کرده دوست دارد به حواشی پایان بدهد، به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد بازگشت اسدی به هیات فوتبالی باشیم که در لیگ برتر نماینده دارد. در این خصوص محتشم قصد دارد طی روزهای آینده سفری به جم داشته باشند تا این غائله را ختم به خیر کند.