صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 425741399/07/15 - 13:15

پورکبگانی: فعالیت آقایان غیرقانونی ست

ورزش بوشهر؛ جعفر پورکبگانی گفت: سر سوزنی هم میل ندارم ایرانجوان را تحویل بگیرم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ جعفر پورکبگانی در خصوص حکمی که بر علیه مدیریت فعلی باشگاه ایرانجوان و تخلفی که صورت گرفته در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزش بوشهر گفت: من نسبت به اقدامات ثبت شرکتها خانم ناصری که تخلف کرده بودند اقدام کردم و رأی گرفتم. بعد مجددا آنها اعتراض کردند و باز هم رأی قطعی شد. مجددا آقایان دوتا وکیل گرفتند و اعتراض به ثالث کردند. یک وکیل از بوشهر و یک وکیل از تهران گرفتند. باز هم از آنجایی که نقصی در انشای رأی قبلی نبود مجددا رأی تأئید و قطعی شد. این برای بار دوم بود که رأی تأئید می شد. یک بار اداره ثبت شرکتها اعتراض کرد که دیگر تأئید نگردید و  بعد از آن آقای وزیری اعتراض کردند و رأی هم بدون هیچ گونه خدشه ای در آن قطعی شد.

 

وی در ادامه افزود: بنده صبرشان می دهم که خودشان بیایند. سر سوزنی هم میل ندارم ایرانجوان را تحویل بگیرم. ولی اگر خدای نکرده خودشان نیایند و خواسته هایی که می گویم انجام ندهند قطعا مانع فعالیتشان خواهم شد. خسارت چند میلیاردی وارد کرده اند. باشگاه را از دسته یک آوردند دسته دو و حالا هم عنقریب است که برود دسته سه، وضعیت تیم های پایه هم که اینگونه است. در این مدت هر طور که دلشان خواست مصاحبه کردند و عمل کردند اما بنده جواب ندادم و حالا هم قصد ندارم جوابشان را بدهم. لذا صلاح می بینم به این موضوعات نپردازم. فقط اگر آقایان آمدند و خواسته های بحق را انجام دادند بنده هم کاری به کارشان ندارم. کار آقایان مسبوق به سابقه است همیشه تیم را آورده اند پایین و هیچ وقت نتوانستند تیم را بالا ببرند. و از طرف دیگر هم این مدت اگر آمدن که هیچ اگر نیامدن بنده اقدام قانونیم را انجام می دهم و اجرای حکمم می کنم. دیگر آنوقت خودشان می دانند. ضمن اینکه بنده به آنها پیشنهاد می کنم من که نمی خواهم بیایم و برادرهایی هم که با من هستند نمی خواهند بیایند و دیگر قصد آمدن ندارند، همان مدت کفایت می کند حالا خوب یا بد. این آقایان بد امتحان پس داده اند و مردود شده اند نه تجدید. از همین رو نصیحتشان می کنم که باشگاه را به تعدادی جوان باانگیزه و کاربلد و هواداران و پیشکسوتان امثال فرهوشی و مفتخر و  . . . بدهند. باشگاه را به اینها بدهند تا تیمداری کنند. اونا را بخیر و ما هم بسلامت.

 

پورکبگانی در خصوص سرمایه گذاری در زمین های باشگاه یادآورد شد: هرگونه اقدامی از سوی آقایان خلاف قانون است و هیچ گونه محلی از اعراب ندارند و دیگر تصمیم گیرنده نیستند. هرگونه سرمایه داری هم بیاید خودش می داند که خلاف قانون است. خیلی از اقدامات آقایان غیرقانونی و خلاف بوده بنده نمی خواهم اشاره کنم چه ها کرده اند، اگر آقایان نیامدند به موقع یکی یکی به مرحله اجرا خواهم گذاشت و باید جوابگو باشند.

 

وی در خاتمه افزود: خود آقایان هم می دانند من قصد برگشت ندارم حتی اگر سرمایه ایرانجوان بشود دویست میلیارد، بدهی باشگاه هم صاف بشود و به بنده هم بگویند ماهی صد میلیون می دهیم و بیا در باشگاه مدیریت کن اصلا هیچ میلی ندارم. همان به کار موسسه خیریه مسجد میرسم فکر می کنم راه ثواب بیشتری دارد. انسان های منصف و دوستدار فوتبال و ایرانجوان به عملکرد این حضرات در این چند سالی که بنده حضور نداشته ام نگاه کنند و کلاهشان را قاضی نمایند.