صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 469311399/09/29 - 23:30

شوک به ایرانجوان، زودتر از همیشه!!!

ایرانجوان بوشهر به فاصله یک روز تا اولین دیدارش شوک بدی را متحمل شد!

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ فوتبال ورشکسته دنیا و بالخصوص ایران بنظر می رسد که در ایرانجوان با سبک و سیاق دیگری خود را نشان می دهد یا اینکه برخی ها دوست دارند بدین شکل نشان داده شود.

ایرانجوان بعد از دو ماه تمرین منظم حالا 24 ساعت تا اولین دیدارش شوک عجیبی را به خود می بیند! در تمرین عرق گیری امروز صبح این تیم دو بازیکن بومی و باتجربه که انتظار بیشتری از آنها می رود طبل توخالی تفرقه را با رمز مشکل مالی کوک می کنند. و حاضر به تمرین نمی شوند که با واکنش سریع و بموقع سرمربی این تیم هر دو از تیم کنار گذاشته می شوند. اما این پایان ماجرا نیست و حالا خبر می رسد که برخی از بازیکنان غیربومی نیز ره رو فتنه شده اند و در اردوی تیم حاضر نشدند.

البته از اینکه مدیریت ایرانجوان خون به دل همه از هوادار تا بازیکن و مربی کرده شکی نیست. اما گاهی امّاهایی وجود دارد که تنها با صبر و صداقت حل می شود نه با فتنه انگیزی و مسائل پشت پرده!

بله طبق وعده ی از قبل داده شده بایستی تا قبل از بازیها پرداختی صورت میگرفته است که نگرفت اما شنیده شده که مدیرعامل باشگاه وعده دو هفته دیگر را داده بودند که آن هم بدلیل پرونده های متعد مالی در کمیته تعیین وضعیت می باشد که پا روی گلوی باشگاه و مدیریت آن گذشته است که دلیل اصلی بدقولی صورت گرفته است اما گویا شانتاژها از جای دیگری  می باشد و برخی با کوبیدن بر طبل توخالی تفرقه بدنبال اهداف دیگری هستند تا در سالی که هدف اصلی صعود است از همان ابتدا ترمز این تیم را بکشند.

بقول شاعر قیصر امین پور حرف های ما هنوز ناتمام... تا نگاه می کنی: وقت رفتن است/ باز هم همان حکایت همیشگی!/پیش از آنکه باخبر شوی/لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود آی... ای دریغ و حسرت همیشگی! ناگهان چقدر زود دیر می شود!